POZOR – NA PODZIM 2020 otevřen JEDINÝ VÝCVIK METODIKY ŽIVOTNÍ MAPY® V ČESKÉ REPUBLICE. NENECHTE SI JEJ UTÉCT!

V roce 2020 přednášíme a školíme v Německu.

Chceme pomáhat dětem i rodičům, ale sami to nestíháme. Proto školíme odborníky – lektory Životních map®/Kops Method®.

  • Pod osobním vedením autorů metody Životní mapy®
  • Více než 100 hodin výuky, praktického nácviku, supervize.
  • Vzhledem k plánovaným zahraničním aktivitám jde o jediný Česko – slovenský výcvik, který bude v roce 2020 realizován.
  • Maximálně 10 osob ve výcviku.
  • Vhodný zvláště pro terapeuty, psychology, psychiatry, adiktology, speciální pedagogy.

Je vaší vášní a posláním práce s dětmi i dospělými?

Chcete patřit ve své profesi mezi nejlepší?

Chcete používat nejmodernější poznatky a metody?

POZOR – po výcviku uvidíte svět jinak, než jste byli dosud zvyklí!

STÁLE SE VZDĚLÁVÁME – VZÁJEMNĚ SE PODPORUJEME

Informace na tel. 603505438

NENECH SI UJET VLAK! Již se účastníci registrují na místa do výcviku…  Přihlaš se proto ještě dnes na tel.: 603505438 (volat nebo SMS) 

Začínáme 9/ 2020

Termíny:

4x prodloužený víkend 11. – 13.9./1. – 4. 10./23. – 25.10./13.- 14.10. + Supervize

Obsah:

Kompletní pochopení vnitřního světa dítěte a jeho interakcí s vnějším světem.

Kompletní pochopení vnitřního světa dospělého a jeho interakcí s vnějším světem.

Pochopení podstaty generačních, zvykových a osobních přenosů, odhalení jejich negativních stop a způsob nápravy.

Kompletní metodika Životní mapy®/ KopsMethod® školené kategorie. (vedení, diagnostika, řešení, výstupy klientovi atd.)

Vztahy a komunikace.

Postoje a přístupy ke klientovi. Postoje a přístupy při vlastní práci s klientem.

Praktický nácvik vedení, diagnostiky a výstupů klientovi.

Práce s komunikačními typy.

Speciální doplňkové techniky.

Při výuce používáme především behaviorální, kognitivní a asociativní způsoby vyučování. Základem je praktický nácvik s minimální nutností učení se nazpaměť. Student si během výcviku zažije roli lektora, dětského i dospělého klienta a také roli přísedícího během tréninku ostatních kolegů. Závěrečná zkouška na konci výcviku zohledňuje především průběžný přístup ke studiu, získávání a uplatňování praktických schopností než jen výčet dat a pojmů.