Autoři metody

Představujeme Vám certifikované lektory Životních map® / Kops Method®.
Naši lektoři vždy prochází odborným intenzivním výcvikem, kdy se učí nejen vlastní metodiku Životních map®/ Kops Method®. Během tohoto speciálního novu objevují svět a myšlení dětí. Učí se pracovat s komunikačními typy. Pracují se svými traumaty, aby maximálně pochopili dětského i dospělého klienta. Stávají se mediátory mezi rodiči a dítětem. Praxe a znovu praxe, to je základním způsobem výuky.
Naši odborníci
Mezi našimi lektory najdete lékaře, psychology, pedagogy a další specialisty. Naši lektoři mají naši plnou důvěru a jsou skutečnými odborníky v dané oblasti. I když je samozřejmé, že skutečnými mistry oboru se stávají vlastní několikaletou praxí.
Kvalifikační stupně Kops Method®/ Životní mapy®
Lektor Kops Method® zahrnuje
- odborníky pro práci s dospělými
- odborníky pro práci s předškoláky (s přesahem do osmi let)
- odborníky pro práci se školáky do 12ti let
- odborníky pro práci v kategorii děti 12+
Senior lektor Kops Method®
Titul Senior lektor označuje odborníka s vyšším rozsahem. Je odborníkem pro všechny kategorie – dospělí, předškoláci, školáci do 12ti let a kategorie nad 12 let. Je propůjčen na základě těchto kritérií – je spolupracující, aktivní a trvale poskytuje pomoc a podporu kolegům v týmu. Trvale se vzdělává ve své odbornosti a dál pracuje i sám na sobě. Tento titul je odborným titulem.
Master lektor Kops Method®
Titul Master může být propůjčen po dosažení stupně Senior lektor na základě soustavné přednáškové a publikační činnosti a významné činnosti pro systém Kops Method®. Tento titul je čestným titulem.
Pouze lektoři, uvedení na těchto stránkách mají platnou licenci kvalifikovaného odborníka. Splňují odbornou kvalifikaci a dále se průběžně vzdělávají. U každého lektora je také uvedena kvalifikace, které dosáhl.
Jako klienti máte možnost sami vybrat si svého lektora podle svých kritérií a požadavků. Je také možné se obrátit přímo na nás, autory metody a stát se přímo našimi klienty. Také si můžete nechat doporučit lektora od nás s ohledem na situaci, kterou řešíte.
Sdílejte s námi Vaše příběhy a zkušenosti.
Kamila a Petr Kopsovi,
autoři metody Životních map®/ Kops Method®, Tygřích knih a Tygřího světa®
Jihočeský kraj

MUDr. Karla Filípková - Jihočeský kraj, Třeboň
Seznámeni se s metodou ŽM ( Kops metod) a poznání tygra mě velmi pozitivně ovlivnilo v mé praxi dětské lékařky.
Tato metoda mi poskytla jiný, ucelenější pohled na svět dítěte, rodiče, pacienta.
Začala jsem, hlavně s dětmi, komunikovat jiným způsobem. Snažím se jim více naslouchat, více je vidět, rozumět jim a vnímat je. Nepodceňuji komunikaci. Jsem si více a v širším kontextu vědoma vlivu rodiny, školky, školy a situací, které na děti působí a ovlivňují tak psychiku a zdravotní stav dítěte. Touto metodou lze odhalit psychosomatická onemocnění a pracovat s nimi.
Jednoznačně mohu říci a napsat, že bližší poznání této metody je významným přínosem v mé lékařské praxi. Doporučovala bych, aby se s touto metodou seznámila i širší odborná veřejnost, protože její přínos je okamžitě viditelný a vnímatelný.
Master lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Školáci 12+, Životní mapa pro dospělé

Ludmila Bártíková - Jihočeský kraj, České Budějovice
Vystudovala jsem hispanistiku a poté jsem pracovala v PR oddělení jedné z komerčních televizí. I když mě všechno, co jsem dělala, bavilo, uvnitř jsem cítila, že to není mým opravdovým posláním.
Pracovat na poli osobního rozvoje jsem se rozhodla poté, co jsem si prošla velmi náročným životním obdobím, na jehož konci mi významně pomohly právě Životní mapy. Díky nim jsem si dokázala uspořádat svůj život, najít pevnou půdu pod nohama, vyrovnat se s vlastními stíny, pochopit se, přijmout se a také lépe porozumět svým dětem.
Kromě toho, že jsem máma dvou kluků a lektorka Životních map, jsem také certifikovaná Gestalt koučka. Jsem komunikativní, přátelská, otevřená a mám ráda Španělsko, tanec, slunce, modré nebe, letní rána a dobrou kávu.
Díky tomu, že jsem se musela se životem poprat, dokážu svým klientům rozumět a podpořit je na jejich cestě k lepšímu životu. Věřím totiž, že když jsem to dokázala já, může to dokázat každý.
Těším se na Vás v Riegrova 51 v Českých Budějovicích.
Víc informací na www.ludmilabartikova.cz
Lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé

Jan Bárta - Jihočeský kraj
Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé

Marcela Kalná - Jihočeský kraj, České Budějovice
Pracuji jako psychiatr pro dospělé a již několik let se setkávám s nejrůznějšími příběhy lidí, kteří se mnohdy dostali na hranu svého života. Mozek, jako orgán ,nám vytváří duševní fungování ,ale zároveň, protože je to centrální řídící centrum, ovlivňuje všechny funkce fyzické. Pokud je zdravé psyché, je dobře celému tělu a celkový organismus nemá potřebu stonat. Proto si troufám říci, že péče o psychické zdraví je s jistou nadsázkou nadřazené celkovému zdraví jednotlivce.
U každého člověka vnímám jeho osobní příběh, který se vždy datuje od narození(přednarození) a je determinován vztahy „ máma a táta….“.Toto je pro nás všechny stejné a patrně všichni si v životě musíme vztahy vyrovnat. Často jsou ale snahy marné, jelikož opakujeme své naučené vzorce. A jak z tohoto kruhu ven?
Mým osobním heslem života je : „Pravdou a láskou zvítězíš“..,ale jak vítězit, když pravda je zaměněna za iluzi? Jsem vděčná Životním mapám, které mi tuto ,pro mne nejdůležitější pravdu, ukázali.. V pravdě a ve snaze si svůj život držet v ruce , lze žít spokojený život a to přeji všem lidem na světě.
Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé

Kateřina Krejčí - Jihočeský kraj
„Celý život toužím po vnitřní harmonii. Avšak až životní mapy mě dovedly do bodu, kdy jsem se ocitla v tichosti, klidu a míru své vlastní duše. Bylo to zvláštní setkání sama se sebou – se svou vlastní prapůvodní podstatou, kterou jsem neznala. Vědomě jsem změnila realitu svého života a k tomuto vedu s radostí v srdci i své klienty.“
Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé

Tamara Wortnerová - Jihočeský kraj
Potkala jsem se s metodou v době, kdy se mi opět zhoršil zdravotní stav.
S železnou pravidelností přicházely záněty, septické stavy a jednou po deseti letech
vždy vygradovalo k nálezu nádorového onemocnění. Začala jsem cítit nutnou potřebu začít řešit věci jinak, ale také jsem cítila, jak mě svazují vžité vzory podle kterých žiji v každý moment svého života.
Metoda mi pomohla je vidět v jejich syrovém stavu a jak mi ovládají život, staví stále před podobné situace a dohánějí do zdravotních problémů. Pomohla mi zbavit se starých mechanizmů a osvobodit si svůj vnitřní prostor.
Dnes cítím a žiji v mnohem větší radosti a pohodě něž jsem si dokázala dříve představit.
Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé

MUDr. Miroslava Žižková - Jihočeský kraj
K ŽM, Kops Method, mě přivedla moje kamarádka a kolegyně / MUDr.Filípková/. Slýchala jsem od ní různé positivní reakce, které měla ze své osobní zkušenosti se svým synem a pak i z práce se ŽM ve své ordinaci PLDD. Nakonec jsem se pod vlivem jejího nadšení a různých jiných okolností rozhodla absolvovat výcvik ŽM.
Výcvik pro mě byl do určité míry očistný a hlavně mi ukázal jiný a jednodušší pohled na leckdy komplikovaný vnitřní svět mých malých pacientů, jejich vztahových problémů v rodině, školce, škole, s kamarády, které se projevují nejrůznějšími psychosomatickými obtížemi. Kromě klasické medicíny a běžné obecné rady mohu rodičům nabídnout i možnost, aby si jejich dítě nakreslilo ŽM a díky ní rozkrýt, jak se vnímá a cítí, a proč právě ty dané potíže může mít nebo proč se rodičům či škole nedaří s dítětem komunikovat. Mohu tak lépe hledat a najít spouštěč jejich problému, poradit rodičům. Řešení pak může být rychlejší.
/ Rodiče si pak mohou lépe uvědomit problematické situace a chování a způsob jejich řešení, která si leckdy odnáší ze své původní rodiny. Jednoduše v dobré víře opakují stejné chyby po svých rodičích./
Výcvik ŽM mi pomohl i k snazší komunikaci s malými pacienty. Využití komunikačních typů při vyšetření často velmi vystresovaných dětí pomůže lépe se domluvit a zjistit, jak se dítě vnímá, cítí, jak tomu všemu rozumí. To samozřejmě uklidní i rodiče.
Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé
Jihomoravský kraj

Vladimír Bodeček - Brno
Co je správně?
Jako dítě jsem měl mnoho aktivit a brzy jsem přišel na to, že diktovat si tempo prožitku sám bez ohledu na ostatní jde dosti omezeně. Co je správně? Dělat si to po svém nebo to dělat jak říkají oni (učitelé, trenéři, máma, táta)? Hrál jsem fotbal, a tam jsem poslouchal, jak mám hrát a kde mám být. Hrál jsem na housle, a tam nikoho ani nenapadlo se zeptat, co bych si rád zahrál já. Ve škole si mysleli, že nedávám pozor, protože co se dělo za oknem bylo zajímavější! Znáte to?Odpovědi.
V pokročilejším věku jsem pak chtěl znát odpovědi! Poznal jsem zajímavé lidi, navštívil nespočet kultur, rozvojových akcí, seminářů a workshopů. Sem tam jsem došel k uvědomění a po částech poznával sama sebe. Životní mapy mi ty části propojily dohromady a já uviděl ty háčky! Dětská léta vytváří v člověku hloubku, do které je nutné se ponořit a prozkoumat ji. Vyběhly mi na povrch zaběhlé vzorce, se kterými jsem si nevěděl dlouhou dobu rady. Proč se zrovna takhle chovám? Aha, tak proto! V životních mapách jsem vcelku objevil propojení principů z mnoha metod, které odděleně využívám ve své praxi se sportovci, s dětmi a dospělými.Osobně.
Trénuji děti ve fotbalu, s přáteli trenéry vedeme sportovní kroužek pro děti a provádím vrcholové i výkonnostní sportovce situačním koučinkem.V prožívané činnosti odhalujeme brzdy, uvolňujeme vnitřní zdroje a slaďujeme kvality fyzické, mentální, emoční a spirituální.Školím ve firmách, přednáším kolektivům sportovních trenérů a pracuji pro Český florbal.Životní silou je pro mě pohyb, dech a můj hlas, protože práce s hlasem je hledání míry vlastního já.Jedno z mých hesel zní: “Více zábavný, méně závažný.”Právě teď čelím výzvě předávat přesah životních map sportovním světu, dětem a jejich rodinám!
Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé

Lucie Faltová - Brno
Původně jsem hledala METODIKU, která by dokázala zpracovat PORODNÍ TRAUMATA mých klientek, protože možnosti koučinku jsou v tomto omezené.
Našla jsem ŽIVOTNÍ MAPY® a tím i způsob, jak účinně zpracovat JAKÁKOLI TRAUMATA, včetně vztahových a látkových závislostí.
Výcvik byl pro mě opravdu velmi náročný, ale díky němu mám v ruce nástroj, který umí doslova zázraky.
Jako máma dvou malých dětí však za nejdůležitější pokládám to, že se tímto způsobem dá pracovat už s dětmi PŘEDŠKOLNÍHO věku.
Kromě vyhodnocení školní zralosti lze včas podchytit a aktivně napravit co je aktuálně třeba, včetně ADHD a jiných problémů, a nemusí se tak čekat s řešením do pozdějšího věku.
Hledala jsem léčivý kámen a našla broušený diamant.
Jsem lektorka Životních map®, koučka firemní komunikace a momentálně také studentka arteterapie na Masarykově Univerzitě v Brně.
Působím v Brně a v Praze.
Objednávat se můžete na tel. čísle: +420 775 33 64 64.
Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé

Jedličková Jitka - Jihomoravský kraj, Brno
Kdo jsem? Tuhle otázku jsem si mnohokrát pokládala i já. Vím, že jsem se narodila jako veselá a velmi tvořivá bytost. S velkým až naivním optimismem. A nějak jsem dopustila, že jsem sama sebe ztratila. Moc a moc jsem se ovšem najít chtěla… Životní mapy uzavírají mou cestu hledání sama sebe. Díky nim, vím kdo jsem.
Účelem mých terapií je najít sám sebe a žít radostný a naplněný život. Jsem k dispozici lidem, kteří také hledají. Dětem i dospělým.
Vítej doma, člověče
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé
Zlatý klíček, Jaselská 8, Brno, každé pondělí od 9:00h do 20:00h

Křenovská Vlasta - Jihomoravský kraj, Brno
„Cesta k porozumění“
K životním mapám mne přivedla moje touha za poznáním, potřeba odhalit podstatu věcí a porozumět souvislostem, událostem i lidem kolem sebe. Miluji malování a tvorbu a metoda životních map snoubí všechny tyto aspekty dohromady. Životní mapy jsou pro mne úžasný nástroj, jak se dostat pod povrch, hluboko do nitra lidské duše. Jsem ženou, která miluje život, mám v sobě neposedné vnitřní dítě, jsem manželkou a také mámou dvou synů.
Moje vlastní děti znamenali pro mne zlom v životě, v jeho vnímání i hledání priorit. S dětmi se ale tak také začaly vynořovat staré předsudky a zakořeněné vzorce. Přišli i životní kotrmelce a konflikty ve vztazích. Dětské životní mapy mi daly velké pochopení. Mne osobně pomohly otevřít zamlčená témata z dětství, pochopit souvislosti a porozumět sobě samé v určitých oblastech života. Umožnily mi také nahlédnout do nitra svých dětí a vidět, co se v nich děje, co řeší, co si přejí, čeho se bojí. Díky životním mapám jsme si doma o pořádný kus blíž.
Nabízím Vám své průvodcovství na této cestě k porozumění. Těším se na setkání s Vámi, vašimi dětmi i dítětem uvnitř Vás.
Lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Školáci 12+, Životní mapa pro dospělé
Kalendář Akcí
Vzdělávcí seminář „UMÍME SE DOMLUVIT“- pro páry i jednotlivce
Březen 2 @ 9:30 - 17:00

Nohel Jiří - Jihomoravský kraj, Slavkov u Brna
Mým cílem byla možnost pomoci těmto dětem.
Již od mládí se věnuji práci s dětmi a více než 25 let studuji bojové umění, které také vyučuji. Mými tréninky procházeli a procházejí dospělí i děti s různými problémy. Právě příběhy dětí mi byly největší motivací pro můj osobní růst v této oblasti. Mým cílem byla možnost pomoci těmto dětem. Pomoci jim získat a upevnit správné kompetence pro jejich budoucí úspěšný život.
Tento můj cíl, přes různé další školící programy, mě dovedl až k metodě Životních map. Díky rozsahu a hloubce metody dosahují Životní mapy úžasných výsledků. Jsem moc rád, že nyní se mé cíle naplnily a mohu tuto metodu nabídnout dětem i dospělým.
Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé

Blanka Sedmíková - Jihomoravský kraj, Zbraslav
Jsem žena, partnerka, maminka, ale i dcera, sestra, kamarádka a učitelka v nejlepším věku. *
Při prvním setkání mě ŽM oslovily jako učitelku. Ve své profesní praxi jsem několikrát cítila, že se v práci i chování dětí odráží jejich negativní psychický stav, který jim brání v radostném a úspěšném prožívání jejich školní docházky. Rodičům jsem doporučovala návštěvy dětských psychologických poraden, ale z mého pohledu byly úspěšné kroky jen velmi málo viditelné a psychické naladění dětí stále stejné. ŽM se mi jevily jako dětem bližší, zábavnější, živější.
Říká se: „Když nejde Mohamed k hoře, musí jít hora k Mohamedovi!“ *
Rozhodla jsem se tedy využít nabízenou šanci – prošla jsem lektorským kurzem ŽM a pomoc a pochopení, týkající se nejen školy, mohu dětem a jejich rodičům nabízet sama.
Prostřednictvím ŽM jsem také pochopila a porozuměla sama sobě, získala jsem odpovědi na otázky vztahující se i k mým dalším životním rolím a našla dlouho hledanou cestu, po které chci se zvednutou hlavou a úsměvem ve tváři dále mým životem jít.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Kraj Vysočina

Kadrnková Jitřenka - Kraj Vysočina, Jihlava
Mnozí z nás se stále snaží zjistit, co nám chybí k tomu, abychom byli šťastnější, úspěšní, spokojenější, abychom žili plnohodnotný život ať už na úrovni osobní nebo profesní. Díky Životním mapám jsem zjistila, že je především třeba najít, a zbavit se toho co nám přebývá – nefukčních a škodlivých vzorců, které více či méně negativně ovlivňují náš život na všech rovinách. A právě toto Životní mapy umožňují velice rychle, přesně a efektivně. Těším se na setkání s Vámi nebo vašimi dětmi u Životní mapy.
Lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Školáci 12+, Životní mapa pro dospělé

Blanka Sedmíková - Jihomoravský kraj, Zbraslav
Jsem žena, partnerka, maminka, ale i dcera, sestra, kamarádka a učitelka v nejlepším věku. *
Při prvním setkání mě ŽM oslovily jako učitelku. Ve své profesní praxi jsem několikrát cítila, že se v práci i chování dětí odráží jejich negativní psychický stav, který jim brání v radostném a úspěšném prožívání jejich školní docházky. Rodičům jsem doporučovala návštěvy dětských psychologických poraden, ale z mého pohledu byly úspěšné kroky jen velmi málo viditelné a psychické naladění dětí stále stejné. ŽM se mi jevily jako dětem bližší, zábavnější, živější.
Říká se: „Když nejde Mohamed k hoře, musí jít hora k Mohamedovi!“ *
Rozhodla jsem se tedy využít nabízenou šanci – prošla jsem lektorským kurzem ŽM a pomoc a pochopení, týkající se nejen školy, mohu dětem a jejich rodičům nabízet sama.
Prostřednictvím ŽM jsem také pochopila a porozuměla sama sobě, získala jsem odpovědi na otázky vztahující se i k mým dalším životním rolím a našla dlouho hledanou cestu, po které chci se zvednutou hlavou a úsměvem ve tváři dále mým životem jít.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé

Jana Konečná - Kraj Vysočina, Žďár nad Sázavou
K metodě Životních map mě dovedla knížka Jak serotí tygr manželů Kopsových. Pracuji téměř 30 let s dětmi, ať už jako zdravotní sestra, vychovatelka školní družiny, učitelka 1.stupně i mateřské školy.Prožívám s nimi jejich radosti, ale i strachy a bolesti, které je provází už v tomto věku.
Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Královéhradecký kraj


Miriam Hrabinská - Královéhradecký kraj, Hradec Králové
Životné mapy na ceste za uvedomením a zmenou.
Ako fyzioterapeutka sa denne stretávam s klientmi trpiacimi bolesťou. Na jednej stane odo mňa začali odchádzať tí úspešne vyliečení pomocou mechanickej diagnostiky a terapie a na druhej strane zostávali stáť “Tí druhí”. Niekto by povedal psychosomatickí.
Verím, že zdrojom všetkej našej bolesti môže byť naša “psychika”. Ale zistiť čo všetko sa za tým pojmom skrýva mne osobne pomohli odhaliť až Životné mapy. Ak aj vy máte pocit, že v tomto filme ste už raz hrali a mení sa iba obsadenie okolo vás, ak aj vy počujete samých seba dokola používať tie isté frázy, ktoré nikam nevedú a ak aj vy vidíte ako sa vrháte proti svojej vôli do rovnakých medziľudských vzťahov zas a znova, a kladiete si otázku ako to zmeniť, tak možno aj pre Vás bude tou najlepšou cestou urobiť si svoju Mapu. Mne otvorila oči a pomohla mnohé pochopiť.
Rýchlo a efektívne sa veci dali do pohybu a môj život sa začal uberať úplne iným smerom. Ak máte zážitky z minulosti o ktorých si myslíte, že ovplyvňujú vašu súčasnosť a nedovoľujú vám žiť VAŠU budúcnosť, tak Životné mapy sú určené práve pre Vás.
Dovoľte si otvoriť cestu k Vášmu životu.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Liberecký kraj

Miroslava Koucká - Liberecký kraj, Semily
Přes více než dvacet let pracuji s dětmi předškolního věku. Jako speciální pedagog se zaměřením na poruchy učení a logopedii, jsem měla možnost poznat spoustu diagnostických a terapeutických metod, které se zabývají dětskou psychikou. V posledních letech jsem poznala i další metody, které vedou k sebepoznání a osobnímu rozvoji. Stále mi však něco chybělo, co bych mohla zařadit do své praxe.
Najednou tu byly Životní mapy, které si mne samy našly. Hned při prvním „čtení“ o Životních mapách jsem se do této metody zamilovala a vnitřně cítila, že to je to pravé, co hledám. Poznala jsem, že je to rychlá metoda, která je nejenom diagnostická, ale především terapeutická. Ráda vám a především vašim dětem, pomohu nalézt vnitřní rovnováhu a klid v životních situacích. Životními mapy vám ukážou správný směr.
,,Začni něco dělat, čas pak bude tvým spojencem, a nikoli nepřítelem.“
Paolo Coelho
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Moravskoslezský kraj

Hana Czyž - Moravskoslezský kraj, Ostrava - Poruba
vystudovala psychologii a sociologii
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé

Edita Činčalová - Moravskoslezský kraj
V určitém okamžiku svého života jsem si uvědomila, že i když je všechno teoreticky tak jak má být, i přesto je něco opravdu špatně a já si s tím nevím rady. Ten rozpor se neustále gradoval a já jsem nutně potřebovala řešení. Měla jsem to štěstí, že jsem v té chvíli potkala Životní mapy. Jejich okamžitý a silný účinek, jejich jednoduchost a jasnost, ale hlavně jejich velká síla a moc pomáhat mě naprosto ohromila a změnila můj život.
Rozhodla jsem se, že i já se chci podílet na tomto nádherném projektu a mít tu možnost měnit v pozitivním slova smyslu ostatním lidem životy.
Toto mé přání se mi podařilo zrealizovat a dneska jsem tady, abych i vám pomohla jejich prostřednictvím pochopit, co a proč se vám nebo vašim blízkým děje, co a proč vás trápí. Podívat se do vnitřního světa vašich dětí, poznat jejích přání a odhalit strachy, které je tíží a traumatizují a my o tom většinou nic nevíme. Abych vám pomohla najít a pojmenovat zdroje těchto situací a hlavně abych vám mohla ukázat, jak se těchto zátěžových a stresových situací zbavit a žít šťastný a spokojený život.
Vaše Edita
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé

Dana Heczková - Moravskoslezský kraj, Ostrava
V práci s Životními mapami vidím velkou budoucnost. Je to metoda rychlá a velice efektivní. Jako matka dvou děti i jako pedagog bych si přála, abyste i Vy našli odvahu a nahlédli do svého nitra. Pomoci této metody můžete odhalit a pochopili příčiny neustále se opakujících problémů jak v práci, tak i v osobním životě.
Taktéž se nabízí možnost nahlédnout do vnitřního světa svých dětí, poznat jejích přání a odhalit strachy, o kterých jako dospělí mnohdy nemáme ani tušení.
Tato metoda mně osobně velmi pomohla v komunikaci se svými dětmi, kdy jsem už opravdu nevěděla kudy dál. Prošla jsem si náročným výcvikem, stálo mě to hodně energie a slz, ale konečně mohu říct, že se cítím šťastná. Vidím lépe na věci, o kterých jsem neměla ani tušení. Vidím vzorce chování v naší rodině a snažím se s tím pracovat.
Zvu Vás do Ostravy a těším se na společné setkání u skvělé metody Životních map.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé

Petra Mičková - Moravskoslezský kraj
Kým budeš? Co budeš dělat?
…..to byly otázky, které mě provázely celým mým životem. Vystudovala jsem vysokou školu, zapojila se do pracovního procesu, ale stále jsem vnitřně věděla, že nejsem na správném místě. Během mateřské dovolené s mými dcerami mne tyto otázky opět začaly pronásledovat. Cosi mě tlačilo udělat změnu. A tak přišel nejprve kurz koučinku v Koučink centru v Praze, který započal změnu myšlení a naladění, ale ještě to nebylo ono. Konec mojí mateřské se neúprosně blížil a se změnami, kterými jsem během ní prošla, byl návrat do předchozí práce nepředstavitelný. Sklíčenost, že bych se měla vrátit někam, s čím již dále nesouzním, mě dovedla k tomu, udělat si první Životní mapu. Po několika mapách i celý kurz a náhle tu byla odpověď na mé otázky.
Kým budu?
Jsem lektorkou Životních map a ženou, která se díky mapám ponořila do dětského světa plného lásky, fantazie a her
A bude mi velkou ctí a požehnáním, provázet Vás a Vaše děti, na Vaší cestě k sobě samým, ať už jsou otázky jakékoli. Vím, že odpovědi pomocí životních map LZE najít.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé

Veronika Mikušková - Moravskoslezský kraj
Metoda Životních map je pro mě osobně velkým objevem, pomohla mi uvidět, proč se mi věci dějí
stále dokola. Během své cesty sebepoznávání, kdy jsem procházela spoustou seminářů, kurzů,
metod, úžasných knih, které mi dávaly odpovědi na otázky – jsem mnohé uviděla a uvědomila si,
ale stále mi chybělo pochopení, jakýsi docvak věcí. A to mi dala metoda Životních map.
Je to rychlý a přesný diagnostický nástroj, který mi ukázal vzorce chování, dovedl mě k pochopení
a následně ke změně v životě, úlevě, radosti. Překvapila mě hloubka, rychlost uvidět, pochopit a
dostat se k podstat ě. Překvapila mě úžasná tvořivost, jasnost, hravost, kterou tato metoda nabízí.
Ráda Vás provedu touto cestou, která vede k prožití života ve štěstí a to má přece smysl.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé

Dorka Santarius - Moravskoslezský kraj, Český Ťešín
Dojít k harmonii se svým dětstvím a zůstat v ní, je cestou k přijetí sebe sama, k pocitu lásky a vnitřního míru. Je to stav, ze kterého se můžeme v plné síle odrazit, a začít tvořit a žít vše, co potřebujeme a po čem doopravdy toužíme…
Životní mapy jsou proto pro mě osobně velkým Darem, který mi pomohl odhalit, pochopit a přijmout z minulosti vše podstatné pro plnohodnotnější a radostnější život, který žiji teď.
Profesně jsou úžasným „Zrcadlem a Životabudičem“ v osobním rozvoji a velkou pomocí v komunikaci a pochopení v rodinách.
🌷 „Odhal svůj Svět – odkryj své Štěstí.“ 🌷
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé

Simona Slaninová - Moravskoslezský kraj, Opava
Je mi velkým potěšením , že jsem se stala součástí společnosti Životní mapy® / Kops Method®, jako certifikovaný lektor.
Absolvovala jsem studia na vysoké škole psychosociální a prošla si psychoterapeutickým výcvikem, účastnila se nespočtu kurzů a seminářů zabývající se léčbou lidské duše, ale až výcvik ve společnosti Životní mapy® / Kops Method® mi přinesl POCHOPENÍ. Sama jsem si prošla celým cyklem mých vlastních map a musím konstatovat, že metoda mi úplně změnila pohled na můj vlastní život, na život mých blízkých a na celkové BYTÍ a FUNGOVÁNÍ ve světě. V průběhu výcviku jsem si prošla jakousi vlastní transformací, která vedla k pochopení , uvědomění a vyčištění mého vlastního vnitřního světa a ten se pro mně stal radostnější a zcela nezátěžový. Pomohla mi pochopit vztahy v mé vlastní rodině, chyby, kterých jsem se nevědomě dopouštěla, ukázala jak zlepšit komunikaci s těmi, kteří jsou pro mne důležití.
Jakožto terapeutce v Manželské a rodinné poradně mi bude velkou ctí a radostí provést vás uzdravovacím procesem metody Životních map a výrazně tak zkrátit a zefektivnit poradenský a terapeutický proces na cestě k plnohodnotnějšímu životu vás , jako jednotlivců, ale i celých vašich rodin.
Pokud budete mít zájem zapracovat na svém životě, pokud máte trápení, které vám brání uskutečňovat si svá přání, pokud budete cítit potřebu POCHOPIT A ZMĚNIT, velice ráda vás přivítám ve své poradně v Opavě.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Olomoucký kraj

Lena Achmeer (Komanická) - Olomoucký kraj, Olomouc
Co nám můžou životní mapy prozradit? Která tajemství nám pomohou odkrýt a jakých bolestí se můžeme díky životním mapám zbavit? Na to vše vám odpoví certifikovaná lektorka Lena Komanická.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé
Pardubický kraj

Eva Mašínová - Pardubický kraj, Pardubice
Životní mapy považuji za klíč k životu, který si tvořím podle svých přání
Má životní cesta je pestrá, naplněná mnohými prožitky, které tvarují mé zkušenosti a které považuji za dar a bohatství života.
Vystudovala jsem na přání rodičů technickou školu, ale vnitřně jsem byla vedena za poznáváním lidského cítění, vnímání a prožívání. Za hloubkou nitra, kam se ukládají naše přání, sny a touhy.
Velkým přelomem v mém životě bylo těhotenství – „jiný stav“, kdy jsem byla obdařena jednovaječnými dvojčaty a stala se matkou dvou synů. Po období chaosu a následného dozrávání se mi vztahy v rodině staly zrcadlem vlastní osobnosti a uvědomovala jsem si jejich hodnoty a maximální důležitost. Nejen pro sebe jako ženu a matku, ale i v předávání rodinných vzorců chování.
Poznávání toho, co se skrývá v nitru každého z nás, mě vedlo ke studiu a výcviku v oboru Arteterapie.
Při tvůrčí i praktické práci s klienty často vidím, slyším a vnímám jejich proměnu.
Nové obzory ze světa dětí jsem získala tvůrčími činnostmi s dětmi na základních školách a denně je rozšiřuji terapiemi v dětském integračním zařízení pro děti s poruchou autistického spektra, poruchou pozornosti a hyperaktivitou i tělesným postižením vyžadujícím individuální péči.
ŽIVOTNÍ MAPY vstoupily do mého osobního života jako velký dar, který jsem pro sebe nazvala klíčem k svatyni nitra.
V rámci svého profesního vzdělávání i osobního růstu jsem navštívila mnoho odborných seminářů a workshopů. Dnes vím, že každý z nich je všeobecně přínosný. Je tam však jedno „ale“:…. je určen všeobecně, všem přítomným, aby každý něco objevil a všichni odešli spokojení. Růst to je, ale pomalý. Proč? Není jen a jen pro Vás, nedává odpovědi určené jen Vám. Je to rozdíl, jako používat zavlažovací techniku na poli, nebo zalévat a pečovat o jediné semínko.
Životní mapy si vytváří každý sám a v nich se objevují odpovědi na dlouho hledané, téměř zapomenuté otázky. Životní mapy přináší konkrétní návod, jak tato poznání přenést do reálného života.
Mně osobně rychle a jasně pomohly odkrýt a otevřít vlastní, dosud uzavřené vnitřní zdroje pro další etapu života a opustit staré situace a vztahy z minula, které mi už jen odčerpávaly energii. Představte si, že žijete život bez zátěže minulosti a radujete se z toho, co je nyní. Radost ze života se stává odrazovým můstkem do budoucnosti, kde naplňujete a tvoříte život podle svých představ.
Bude mi ctí provázet Vás, nebo Vaše dítě při tvorbě Vaší osobní životní mapy a objevovat řešení Vaší konkrétní životní situace.
Životní mapy jsou jednoduchou cestou, která míří přímo k podstatě a využívá všechny poznatky současného světa.
Co jako lektor oceňuji nejvíce?
Že metoda je hravá pro každé dítě a efektivní a rychlá pro dospělé.
Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Plzeňský kraj

Jitka Štenglová - Plzeňský kraj, Plzeň
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé
Středočeský kraj a Praha

Standa Titl - Praha
Léta se zabývám lidskou psychikou, protože jsem si sám procházel procesem hledání a vlastního uzdravení. Díky metodě Životní mapy, jsem plně pochopil přenos vzorců chování dospělých na děti.
Senior lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Školáci 12+, Životní mapa pro dospělé
Lena Komanická - Středočeský kraj a Praha
Co nám můžou životní mapy prozradit? Která tajemství nám pomohou odkrýt a jakých bolestí se můžeme díky životním mapám zbavit? Na to vše vám odpoví certifikovaná lektorka Lena Komanická.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé

Veronika Němcová - Středočeský kraj, Slaný
Díky životním mapám jsem našla sebe sama a stal se ze mne šťastný a spokojený člověk! Rozhodla jsem se nenechat si to jen pro sebe. Životní mapy mohou pomoci i Vám!
Celý svůj život pracuji s lidmi, kteří potřebují pomoci a to v jakékoli oblasti svého života. Rozhodla jsem se svoji pomoc druhým však nasměrovat pouze jedním směrem, proto jsem si pro svoji terapeutickou činnost vybrala právě Životní mapy. Ve své více než devítileté praxi jsem nasbírala zkušenosti v oblasti sociální, psychoterapeutické a psychosomatické.
Vystudovala jsem Pražskou vysokou školu psychosociálních studií, obor sociální práce se zaměřením na aplikovanou psychoterapii. Psychoterapii jsem se věnovala i v pětiletém psychoterapeutickém výcviku, který byl zaměřen na psychoterapii dynamického směru. V samotné psychoterapii mi v péči o druhé stále něco chybělo, proto jsem se rozhodla své vzdělání rozšířit a to právě o výcvik Životních map!
Životní mapy vnímám jako úžasnou diagnostickou metodu, která dokáže pomoci změnit životy druhých k lepšímu a to je na ní úžasné.
Mimo práce s druhými, kterou beru jako své životní poslání, mám ráda hudbu, cestování, komunikaci s lidmi, tvoření všeho druhu a nejvíc ze všeho mám ráda svoji rodinu, která je pro mne vším.
Budu se těšit na Vaše životní příběhy a naši společnou cestu Životními mapami. Najdete mne v Praze na Náměstí míru, Belgická 38.
Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé

Kateřina Kvapilová - Středočeský kraj a Praha
Životní mapy jsou pro mě synonymem absolutní životní svobody.
Dávají možnost rychlou, nezatěžující a hravou formou nahlédnout do pravé podstaty našich problémů, které nám brání žít život, jaký bychom chtěli. Než mi přišla do cesty tato metoda, žila jsem složitý život. Studovala jsem to, co mě nezajímalo, nechávala jsem se vyčerpávat situacemi a vztahy, které mě zatěžovaly. Ztratila jsem životní vášeň. Nevěděla jsem, kdo jsem a kam chci jít. Životní mapy mě z toho všeho dokázaly vysvobodit. Nyní vědomě utvářím svůj život a těším se z každého dne. Zní to jako klišé, ale nemohu si pomoct.
Pokud se toužíte zbavit zátěží a vzít život do vlastních rukou, toto je cesta. Studuji psychosociální studia v Praze. Konečně obor, který mě zajímá, a který mi ještě dál rozšiřuje mé obzory. Přečetla jsem mnoho knih a navštívila nesčetně seminářů. Mé počáteční nadšení ale vždy brzy vychladlo. Chyběl mi totiž návod, jak to uchopit v mém reálném životě.
Knihy s psychologickou tématikou jsou skvělé, ale jsou psané pro všechny. Semináře jsou často motivační a stmelující, ale zase jsou dělány tak, aby si tam každý něco našel. Není to ušité na míru. A to je to, co se mi na mapách tolik líbí. Jde zde jen o vás. O váš životní příběh, o vaše negativní vzorce myšlení a i řešení situace je určeno přímo vám.
Lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé

Zdenka Pluta - Středočeský kraj a Praha
K metodě Životních map mne přivedl můj syn. Metoda mi ukázala, jak se dá žít mnohem lépe a ve větší harmonii. Kde jsou naše limity z pozice rodiče a jak svým dětem pomoci žít kvalitnější život, který může být naplněn nejen láskou, ale i jejich úspěchy. Jak jim pomoci odstranit jejich strachy a obavy. Práce s dětmi je neuvěřitelně obohacující a je úžasné vidět, jak děti mají možnost řešit vše mnohem rychleji, aktuálně teď a tady a nemusí svou zátěž přenášet dál až do dospělosti.
Již několik let také pracuji v oblasti celoživotního vzdělávání a snažím se hledat nové cesty v oblasti osobnostního rozvoje. Jako koučce mi metoda velmi pomáhá a je krásným nástrojem pro zobrazení našich limitů, které si neseme již z raného dětství. Přitom je tak jednoduché je odhodit a žít mnohem lépe a kvalitněji.
Je to jen na každém z nás, kdy a jak uděláte první krok. Těším se na Vás, na hledání společné cesty pro lepší a kvalitnější život.
Lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Školáci 12+, Životní mapa pro dospělé

Markéta Rozová - Praha
Metoda, která zjišťuje příčiny vzorců chování pomocí kreslení mne poprvé zaujala a oslovila svou jednoduchostí, ale zároveň hloubkou svých výstupů, na besedě, kterou vedla jedna velmi příjemná a usmívající se lektorka Životních map.
Nutno říci, že to byla láska na první pohled, do metody, která mi konečně dala to, co mi stále scházelo. A co jsem hledala? Štěstí. Štěstí a lásku k sobě samé
Původně jsem na besedu šla kvůli svému synovi Alexovi a jeho problémům ve škole. Už na místě jsem ale pochopila, jak úzce je spjat svět našich dětí se životem nás samých.
Jak rychle jsem se zamilovala, tak rychle jsem i jednala. Již druhý den jsem mluvila se spoluzakladatelkou této metody, pí Kamilou Kopsovou.
Nyní jsem již certifikovaný, informacemi, energií a láskou k této metodě nabitý lektor, který se rozhodl, že bude pomáhat všem, kdo tuto pomoc potřebují a chtějí udělat ve svém životě nebo životě svých dětí trvalou změnu.
Já sama jsem tou největší garancí, že to lze, a když jsem to dokázala já, dokážete to i vy.
Těším se na vás a na vaši proměnu ve šťastného člověka, kterým můžete být.
S láskou Vaše Markéta
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé

Adéla Riomee Stolaříková - Praha
Životní mapy jsou úžasným nástrojem pro práci s dopělými i s dětmi.
Velmi ryhle, ale přitom jemně pomáhají zlepšit náročné situace, kterými prochází v určitých obdobích téměř každá rodina. Mapy nám ukazují, že drobnými změnami našich postojů lze dosáhnout efektivních výsledků a situaci v rodině celkově zklidnit ve velmi krátkém čase. Aktuálně kombinuji svou profesi teamleadera v byznys sféře s osobním poradenstvím i facilitací skupin.
Vždy se snažím usnadnit proces, kterým moji klienti a skupiny prochází. Mým cílem je provázet transformací co možná nejrychleji a bez zbytečné retraumatizace. Motivuji k aktivitě a úsilí měnit zaběhnuté stereotypy i mimo společná sezení. Mým nejhlubším přáním a záměrem je přinášet do života svých klientů novou kvalitu prožitků – harmonii, lásku, radost a osobní spokojenost. Pro více informací navštivte můj web: www.zivotnimapypraha.cz nebo mě sledujte na fcb.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé

Lenka Veselá - Středočeský kraj a Praha
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé
Ústecký kraj


Barbora Růžičková - Ústecký kraj
Ve své praxi se opírám o osobně zažitou zkušenost, že nemoc těla je projevem nemoci duše (tzv. psychosomatika). Životní mapy přitom vnímám jako velice cenný nástroj, jak rozklíčovat původ a rozsah vzorců, kterými jsme sami sebe dovedli až do své současné nevyhovující situace. Z tohoto pohledu jsou tedy určitě dobrým základem pro pochopení – a pochopení je rozhodně dobrým základem pro uzdravení
Moc ráda Vám pomůžu pochopit …
S úctou a láskou
BaRu
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Zlínský kraj
Banskobystrický kraj

Vanda Čemanová - Banskobystrický kraj
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé

Júlia Petránová - Banskobystrický kraj
Volám sa Júlia .
Celý život sa venujem práci s ľuďmi. Zaujíma ma všetko čo sa týka nášho bytia na zemi.
Naše životy od narodenia ovplyvňuje naša rodina, teda naši najbližší. Preberáme od nich všetko dobré, ale aj ,,zlé‘‘. Toto nás potom ovlyvňuje celý život. Preto sa nám niekedy vôbec nedarí v pacovnom, alebo súkromnom živote. Niekedy ani v jednom L.
Životné mapy sú cesta ako toto vyriešiť. Ukážu Vám nielen, kde vznikol problém, ale viete sa všetkého čo Vám škodí zbaviť a premeniť na to čo chcete žiť Vy. Toto bol dôvod prečo som sa stala lektorkou životných máp, aby každý člověk žil to čo chce a nie čo musí. Napĺňa ma keď pribudne ďalší šťastný člověk na našej zemi.
Verte, že toto je naozaj možné. Veľmi rada Vás privítam na konzultácii ,kde sami uvidíte ako to funguje a aké výsledky Vám to prinesie.
Je potrebné sa len rozhodnúť pre zmenu.
Držím palce J
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Bratislavský kraj

Roman Lipták - Bratislavský kraj
Som veľmi vďačný za Životné mapy. Otvorili mi oči. Idú rýchlo, vecne a priamo k príčine problémov, ktoré sa nám viac alebo menej nápadne vlečú životom a obmedzujú nás. Už aj jedno sedenie Životných máp dokáže efektívne uvoľniť tieto bloky, tak aby ste Vy sami prišli na to, ako žiť svoj vlastný život – slobodne a autenticky, bez vplyvu skrytých mindrákov z minulosti. Bez hrubých kníh, drahých seminárov, dlhodobých terapií a všeobecných poučiek.
Senior lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Školáci 12+, Životní mapa pro dospělé

Mária Hlohovská - Bratislava
Študujem psychológiu a Životné mapy mi dopĺňajú tú praktickú stránku k štúdiu. Mnohé psychologické teórie, ktoré viedli k vzniknutiu psychoterapie hovoria o tom, ako sa práve v detstve utvára osobnosť človeka a naučené vzorce správania. Životné mapy sú veľmi rýchla a jednoduchá metóda, ktorá odkrýva bloky z detstva a dospievania, pomáha nám vidieť príčiny našich problémov v súčasnosti a na ktorých potom môžeme vedome pracovať. Osobne mi Životné mapy pomohli pochopiť svoju minulosť a neustále ma posúvajú vpred.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Košický kraj

Roman Lipták
Som veľmi vďačný za Životné mapy. Otvorili mi oči. Idú rýchlo, vecne a priamo k príčine problémov, ktoré sa nám viac alebo menej nápadne vlečú životom a obmedzujú nás. Už aj jedno sedenie Životných máp dokáže efektívne uvoľniť tieto bloky, tak aby ste Vy sami prišli na to, ako žiť svoj vlastný život – slobodne a autenticky, bez vplyvu skrytých mindrákov z minulosti. Bez hrubých kníh, drahých seminárov, dlhodobých terapií a všeobecných poučiek.
Senior lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Školáci 12+, Životní mapa pro dospělé

Ján Jakab - Košice
Životné mapy mi dali nový rozmer v pohľade na ľudský príbeh nielen z pedagogického a psychologického, ale aj z teologického pohľadu.
Ak je pravda, čo pre naše zemepisné súradnice znamená výpoveď „knihy kníh“, že všetci sme jedineční a boli sme stvorení na Boží obraz, potom Životné mapy sú výnimočným spôsobom a cestou ako tento obraz v sebe odhaliť, prípadne očistiť a realizovať. Veď ako možno byť jedinečným ak nevedno, kto vlastne som, čiu vôľu napĺňam, čie predstavy žijem?
Vydať sa na cestu životom so Životnou mapou v ruke je veľmi objavné, obohacujúce a ozdravné. Zatiaľ som sa nestretol s tak prehľadným a rukolapným diagnosticko-terapeutickým prístupom.
Študoval pedagogickú diagnostiku, teológiu a pastorálnu psychológiu
Senior lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Nitrianský kraj

Anna Zemanová - Nitrianský kraj
Volám sa Anna Zemanová a som lektorka Životných máp. Sama som si prešla rôznymi technikami, keď som hľadala, čo by ma posunulo na mojej ceste za poznaním.
Keď mi prišli do života Životné mapy, od začiatku som cítila, že je to niečo výnimočné – metóda Novej doby. Terapeutická a diagnostická metóda, ktorá pomáha žiť šťastnejší a radostnejší život.
Je pre všetkých, ktorí sa rozhodnú zmeniť svoje postoje, návyky,staré vzorce správania, ktoré prevzali od rodičov a sú v živote nespokojní ako žijú vo vzťahoch. Nevedia si poradiť a nevedia ako to zmeniť. Pre rodičov, ktorí nerozumejú svojim deťom i pre deti, ktoré svojim správaním upozorňujú, že potrebujú iný prístup.
Šťastné a spokojné dieťa je vlastne šťastná a spokojná rodina.
MÁME PRÁVO ŽIŤ ŽIVOT, AKÝ SI PRAJEME – V LÁSKE A ŠŤASTÍ.
Táto metóda to umožňuje a ja mám skvelý pocit, že môžem k tomu prispieť.
Senior lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Školáci 12+, Životní mapa pro dospělé

Miriam Bieliková - Nitrianský kraj
Rada skúmam, objavujem, hľadám zmysel, idem do hĺbky. Aj seba a svoj život. Chcela som odpovede na otázky o sebe. Aká som ja? Kam sa vytráca radosť z môjho života? Prečo nezažívam pokoj, keď žijem život podľa svojich predstáv?
Roky som na sebe pracovala a videla som ovocie svojej snahy. Dostala som sa i k Životným mapám. Pri prvom kontakte s nimi, mi bleslo hlavou: „Buď je to podvod alebo unikát.“ Som rada, že môžem svedčiť o unikáte, ktorý mi dal odpovede na moje otázky.
Ako psychologička s dlhoročnou praxou s deťmi s poruchami správania ale i rodičmi, som mala možnosť pracovať s rôznymi terapeutickými a diagnostickými technikami. Životné mapy sú jedinečné svojou jednoduchosťou, pravdivosťou a rýchlym odhalením príčin problémov. Tak rýchlo a jednoducho dokážu tieto problémy aj riešiť.
Miriam
Vyštudovala psychológiu, venuje sa terapii detí i dospelých, vedie kurzy rodičovských zručností
Senior lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Školáci 12+, Životní mapa pro dospělé
Trenčianský kraj

Viera Jantová - Ilava - kraj Trenčiansky
Príbehy ľudí.
Príbehy l’udí. Príbeh jednotlivca. To je téma môjho života, môjho príbehu. Verím tomu, že každý môže byť šťastný, že každý je jedinečný a každý má v sebe silu rozvinúť svoj potenciál. Ibaže sa sami sebe občas stratíme, prestaneme veriť v svoju hodnotu, nepočúvame svoj vnútorný hlas, prevalcuje nás každodenná rutina a …… objaví sa nespokojnosť, pocit zbytočnosti, problémy v práci, v partnerstve, s deťmi, s ich výchovou či učením.
Počas mojej vyše 15 ročnej pedagogickej a psychologickej praxe bolo tých osudov, s ktorými sa na mňa dospelí i deti s dôverou obrátili, veľa.
Príbeh života.
Aký je ten váš príbeh? Dáva vám zmysel alebo nerozumiete tomu, prečo sa vám dejú isté veci? Cítite, že to nie je to, čo chcete žiť? Vaša predstava o ňom, o šťastí či spokojnosti je iná? Tak sa zastavte. Životné mapy sú tu pre vás.
Mapy vstúpili aj do môjho života a obohatili ho nielen po profesionálnej, ale výrazne aj po osobnej stránke. „ Nakopli, upratali a dodali tú správnu šťavu.“ Mapy sú ako pravý priateľ – ukážu vám pravdu, podajú pomocnú ruku, rešpektujú vaše tempo a upriamia vašu pozornosť na nové možnosti, nový smer. Takmer okamžite odkryjú podstatu problému, odhalia súvislosti a vyvolajú emocionálny náboj, ktorý vás nenechá ľahostajnými a naštartuje vás k zmene.
Začať písať svoj príbeh.
Skúsila som. Ide to …začať písať svoj príbeh, pochopiť, že ja sama (sám) som jeho autorom, precítiť svoje túžby, predstavy i strachy, uvidieť to, čo ma skutočne napĺňa i to, čo ma brzdí a začuť nadšený potlesk svojho srdca za to, že som to dokázala (dokázal) . Že som vzala (vzal) svoj život do svojich rúk. Ide to ….. písať príbeh, pod ktorý sa s hrdosťou podpíšem.
Viem, chce to odvahu vykročiť zo starých koľají, prehodnotiť to doterajšie, uvidieť nové obzory, uveriť vlastnej sile….. Uveriť tomu, že si zaslúžite žiť svoj život, svoje sny, uveriť v svoju jedinečnosť….. „rozkvitnúť“….
Prvý krok ste už urobili – hľadáte ako ďalej, ako inak. Pri tom druhom kroku už nemusíte byť sami. Môžem byť vašim sprievodcom na ceste zmeny k lepšiemu a plnohodnotnejšiemu životu. Som tu pre vás.
Vierka
vystudovala Psychologii, dále specializaci školní psychologie a psychoterapii
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé