Představujeme Vám certifikované lektory Životních map® / Kops Method®.
Pouze lektoři, uvedení na těchto stránkách mají platnou licenci kvalifikovaného odborníka. Splňují odbornou kvalifikaci a dále se průběžně vzdělávají. U každého lektora je také uvedena kvalifikace, které dosáhl.
Mezi našimi lektory najdete lékaře, psychology, pedagogy a další specialisty. Naši lektoři mají naši plnou důvěru a jsou skutečnými odborníky v dané oblasti. I když je samozřejmé, že skutečnými mistry oboru se stávají vlastní několikaletou praxí. Lektoři vždy prochází odborným intenzivním výcvikem, kdy se učí nejen vlastní metodiku Životních map®/ Kops Method®. Během tohoto speciálního školení objevují svět a myšlení dětí. Učí se pracovat s komunikačními typy. Pracují se svými traumaty, aby maximálně pochopili dětského i dospělého klienta. Stávají se mediátory mezi rodiči a dítětem. Praxe a znovu praxe, to je základním způsobem výuky.
Kamila a Petr Kopsovi,
autoři metody Životních map®/ Kops Method®, Tygřích knih a Tygřího světa®
Kvalifikační stupně Kops Method®/ Životní mapy®
Lektor Kops Method® zahrnuje – odborníky pro práci s dospělými – odborníky pro práci s předškoláky (s přesahem do osmi let) – odborníky pro práci se školáky do 12ti let – odborníky pro práci v kategorii děti 12+
Titul Senior lektor Kops Method® označuje odborníka s vyšším rozsahem. Je odborníkem pro všechny kategorie – dospělí, předškoláci, školáci do 12ti let a kategorie nad 12 let. Je propůjčen na základě těchto kritérií – je spolupracující, aktivní a trvale poskytuje pomoc a podporu kolegům v týmu. Trvale se vzdělává ve své odbornosti a dál pracuje i sám na sobě. Tento titul je odborným titulem.
Titul Master lektor Kops Method® může být propůjčen po dosažení stupně Senior lektor na základě soustavné přednáškové a publikační činnosti a významné činnosti pro systém Kops Method®. Tento titul je čestným titulem.
Jako klienti máte možnost sami vybrat si svého lektora podle svých kritérií a požadavků. Je také možné se obrátit přímo na autory metody. Také si můžete nechat doporučit lektora s ohledem na situaci, kterou řešíte.
Životní mapy®/ KopsMethod® ve světě
Autoři
Německo
Denisa Trnavská, MSc.
World Teacher Deutschland
Certifikovaný školitel KopsMethod® pro Německo.
National Teacher Kops Method® Deutschland Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé
Francie
Kateřina Durlínová - Francie
Lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
USA
Peter Haladej - USA
Lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let.
Španělsko
Ludmila Bártíková - Jihočeský kraj, České Budějovice
Před několika lety jsem si prošla velice náročním životním obdobím a sáhla si až na pomyslné dno. Když jsem pak objevila Životní mapy, které mi umožnily jít v procesu změny do absolutní hloubky, velmi rychle jsem poznala, že se stanou mým posláním.
A právě díky svým životním zkušenostem mohu dnes lépe vidět, vnímat chápat a naladit se na potřeby druhých lidí a podpořit je na jejich cestě k šťastnému životu. Věřím totiž, že když jsem to dokázala já, může to dokázat každý.
Více na www.ludmilabartikova.cz
Lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Rakousko
Jana Zaujecová - Vídeň, Rakousko
Dipl. Ing. Jana Zaujecová, akademische PR-Beraterin
Das ganze Leben widme ich mich professionell der Kommunikation. Deswegen verstehe ich ihre wichtige Rolle und Bedeutung. Unsere gegenwärtige – an der Kontrolle basierende – Verhaltensmuster und damit verbundene Kommunikation scheitern heutzutage. Unsere Kinder
brauchen Eltern, die eine bedingungslose Annahme gewähren können und sie auf die Herausforderungen der Zukunft bereiten werden.
Die Kops Methode® ist ein einzigartiges Instrument, das einfach mithilfe von Malen die innere Welt der Kinder und ihre Fähigkeit sich einzigartig entwickeln zu können zeigt. Ihr werdet lernen unabhängige Kinder zu erziehen, die durch eigene Ambitionen motiviert sind, nicht durch den Bedarf ihrer Zustimmung. Die Kops Methode® kann Ihnen gleichzeitig zeigen, wie ihr das eigene Denken ändern könnt, dadurch die Übertragung von Verhaltensmuster zwischen den Generationen beeinflusst und damit euer Leben neu starten könnt.
Ich arbeite mit meinem Kopf und Herzen. Gerne begleite ich eure Kinder und euch durch das Lebensrestart.
Kommunikation: Deutsch, Englisch, Tschechisch, Slowakisch.
Tel: +43 677 63044599
Ing. Jana Zaujecová
Celý život se profesně věnuji komunikaci. Díky tomu si uvědomuji její význam a zásadní roli v našich životech. Zažité vzorce chování založené na snaze ovládat a s tím spojené způsoby komunikace, ale v současnosti selhávají. Naše děti potřebují rodiče, kteří jim poskytnou bezpodmínečné přijetí a připraví je na výzvy budoucnosti.
Životní mapy jsou nástrojem, který vám ukáže vnitřní svět dětí a jejich schopnost rozvíjet se svým jedinečným způsobem. Naučíte se vychovávat nezávislé děti, které jsou motivované vlastními ambicemi, nikoliv potřebou vašeho souhlasu. Zároveň vám Životní mapy ukážou, jak restartovat vlastní myšlení, mezigenerační přenos a tím i vaše životy.
Pracuji srdcem i hlavou. Ráda vás a vaše děti provedu životním restartem.
Komunikace: česky, slovensky, německy, anglicky
Lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Belgie
Libuše Jarošková
Certifikovaný lektor KopsMethod® pro Belgii.
Lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci,Životní mapa pro dospělé
Česko a Slovensko
Jihočeský kraj
MUDr. Karla Filípková - Jihočeský kraj, Třeboň
Seznámeni se s metodou ŽM ( Kops metod) a poznání tygra mě velmi pozitivně ovlivnilo v mé praxi dětské lékařky.
Tato metoda mi poskytla jiný, ucelenější pohled na svět dítěte, rodiče, pacienta.
Začala jsem, hlavně s dětmi, komunikovat jiným způsobem. Snažím se jim více naslouchat, více je vidět, rozumět jim a vnímat je. Nepodceňuji komunikaci. Jsem si více a v širším kontextu vědoma vlivu rodiny, školky, školy a situací, které na děti působí a ovlivňují tak psychiku a zdravotní stav dítěte. Touto metodou lze odhalit psychosomatická onemocnění a pracovat s nimi.
Jednoznačně mohu říci a napsat, že bližší poznání této metody je významným přínosem v mé lékařské praxi. Doporučovala bych, aby se s touto metodou seznámila i širší odborná veřejnost, protože její přínos je okamžitě viditelný a vnímatelný.
Master lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Školáci 12+, Životní mapa pro dospělé
Ludmila Bártíková - Jihočeský kraj, České Budějovice
Před několika lety jsem si prošla velice náročním životním obdobím a sáhla si až na pomyslné dno. Když jsem pak objevila Životní mapy, které mi umožnily jít v procesu změny do absolutní hloubky, velmi rychle jsem poznala, že se stanou mým posláním.
A právě díky svým životním zkušenostem mohu dnes lépe vidět, vnímat chápat a naladit se na potřeby druhých lidí a podpořit je na jejich cestě k šťastnému životu. Věřím totiž, že když jsem to dokázala já, může to dokázat každý.
Více na www.ludmilabartikova.cz
Lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12 let, Děti od 12 let, Životní mapa pro dospělé
Kamila Doležalová - Jihočeský kraj, České Budějovice
Mgr. Bc. Kamila DOLEŽALOVÁ
pedagog, psychoterapeut/arteterapeut, výtvarný pedagog, vedoucí výtvarného ateliéru Šimonella, lektor seminářů a workshopů nejen pro pedagogy, lektor Životních map®,
30 let pedagogické praxe
motto: “To skutečně důležité je očím neviditelné.”
A. de S. Exupéry
Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12 let, Životní mapa pro dospělé
Zdeňka Dubská - České Budějovice
Životní mapy jsou pro mě až neuvěřitelně rychlým nástrojem jak se o sobě skutečně něco dozvědět a jak si zvědomit to, co se nám v životě děje a také jak je možné to změnit.
Působím ve sdružené školko-škole, kde trávím čas převážně se školkovými dětmi a těm školním jsem vrbou. Provázím také ženy jejich těhotenstvím a přípravou na rodičovství i s jejich partnery. Podporuji je v rodičovských kompetencích. Jsem také ambasador Tygřího světa.
Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12 let, Životní mapa pro dospělé
Marcela Kalná - Jihočeský kraj, České Budějovice
Pracuji jako psychiatr pro dospělé a již několik let se setkávám s nejrůznějšími příběhy lidí, kteří se mnohdy dostali na hranu svého života. Mozek, jako orgán ,nám vytváří duševní fungování ,ale zároveň, protože je to centrální řídící centrum, ovlivňuje všechny funkce fyzické. Pokud je zdravé psyché, je dobře celému tělu a celkový organismus nemá potřebu stonat. Proto si troufám říci, že péče o psychické zdraví je s jistou nadsázkou nadřazené celkovému zdraví jednotlivce.
U každého člověka vnímám jeho osobní příběh, který se vždy datuje od narození(přednarození) a je determinován vztahy „ máma a táta….“.Toto je pro nás všechny stejné a patrně všichni si v životě musíme vztahy vyrovnat. Často jsou ale snahy marné, jelikož opakujeme své naučené vzorce. A jak z tohoto kruhu ven?
Mým osobním heslem života je : „Pravdou a láskou zvítězíš“..,ale jak vítězit, když pravda je zaměněna za iluzi? Jsem vděčná Životním mapám, které mi tuto ,pro mne nejdůležitější pravdu, ukázali.. V pravdě a ve snaze si svůj život držet v ruce , lze žít spokojený život a to přeji všem lidem na světě.
Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Jan Michalec - Jihočeský kraj, České Budějovice
Jmenuji se Jan Michalec,
jsem studentem a v budoucnu se chci věnovat psychiatrii. I proto mě tak zaujaly životní mapy, s kterými jsem se poprvé seznámil díky knihám od Petra a Kamily Kopsových.
Životní mapy mi ukázaly způsob, jakým je možné rychle a efektivně dělat terapii, najít příčinu toho, proč se člověk necítí spokojeně.
Každý máme nějaké vštípené vzorce, které nás provází v našem životě. Některé z nich nám dělají více škody než užitku. Pomocí Životních map lze dojít k uvědomění si těchto vzorců a poté je řešit.
Chci pomoci jejich prostřednictvím těm, kteří chtějí řešit své problémy
Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Radka Paulová - Jihočeský kraj, Prachatice
Jsem maminka skvělého kluka s ADHD, se kterým to není vůbec lehké, a přestože jsem někdy bezradná, tak pořád hledám cesty, jak pomoci jemu, aby se se svým tygrem naučil žít a mít ho rád a taky, jak pomoci sobě, abych se i já s jeho tygrem naučila žít. Abychom společně a se vzájemným respektem zvládli výzvy, které nám život připravil. Je to nelehká cesta během níž jsem pochopila, že jediné, co mohu změnit jsem já sama. Že je třeba hledat nové úhly pohledu na vlastní postoje, návyky a zaběhnuté stereotypy, které si mnohdy neseme ve svém podvědomí a hledat jejich příčiny.
Životní mapy mají to krásné kouzlo, že díky nim lze tyto příčiny odhalit. Poznání a pochopení sebe, ale i svých dětí je skvělou startovní čárou pro zlepšení vzájemných vztahů a pochopení toho, co a proč se děje. Zároveň to umožňuje převzít kontrolu nad tím, co děláme a jak jednáme.
Životní mapy jsou rychlou, efektivní a jednoduchou terapeutickou metodou, díky které se může člověk vymanit z toho, co ho tíží a vědomě to změnit. Není to vždy lehká cesta, ale pokud se na ni vydáte, tak vám může přinést více pochopení. Ráda se stanu na této cestě průvodcem pro vás či vaše děti.
Kategorie: Předškoláci, Děti do 12 let, Životní mapa pro dospělé
Alžběta Kalná - České Budějovice
Jsem studentkou psychologie a lektorkou Životních Map, které jsou pro mě naplňujícím koníčkem a zdrojem každodenní inspirace skrze pestrobarevné životní osudy, které mě obklopují na každém kroku. Někdy nás ale životní cesta zavede na místa, kde nejsme šťastní a ztácíme naději na lepší zítřky. Takové chvíle známe všichni…
Existuje ale světlo, které dokáže prosvětlit i nejčernější noc. To světlo je uvnitř nás…
Metoda Životní Mapy je pro mě průvodcem na pěšině životem, která skrze svou efektivnost dokáže s přesností popsat problém a především najít konkrétní vodítka, jak své životní místo udělat krásnějším a světlejším. Často je naše mysl pod závojem hluboce zakořeněných vzorců, které nám brání nahlédnout na podstatu našich trápení, a tak se cyklíme v toxických myšlenkách, které mají moc ovlivňovat realitu.
Dobrá zpráva je, že když budete šťastnější Vy, bude šťastnější i Vaše okolí. Když uděláte změnu k lepšímu u sebe, automaticky tak pozitivně ovlivníte vztahy s vašimi blízkými a nejen to! Máte moc ovlivnit jak generaci budoucí, tak i minulou. Je to jen ve Vašich rukách a to je ten nejcennější nástroj ke změně. Těším se s Vámi na cestu za světlem, ve které plně věřím…
Pokud máte chuť vyrazit na dobrodružnou cestu do Vašeho nitra, ráda se stanu Vaší průvodkyní.
Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
MUDr. Miroslava Žižková - Jihočeský kraj
K ŽM, Kops Method, mě přivedla moje kamarádka a kolegyně / MUDr.Filípková/. Slýchala jsem od ní různé positivní reakce, které měla ze své osobní zkušenosti se svým synem a pak i z práce se ŽM ve své ordinaci PLDD. Nakonec jsem se pod vlivem jejího nadšení a různých jiných okolností rozhodla absolvovat výcvik ŽM.
Výcvik pro mě byl do určité míry očistný a hlavně mi ukázal jiný a jednodušší pohled na leckdy komplikovaný vnitřní svět mých malých pacientů, jejich vztahových problémů v rodině, školce, škole, s kamarády, které se projevují nejrůznějšími psychosomatickými obtížemi. Kromě klasické medicíny a běžné obecné rady mohu rodičům nabídnout i možnost, aby si jejich dítě nakreslilo ŽM a díky ní rozkrýt, jak se vnímá a cítí, a proč právě ty dané potíže může mít nebo proč se rodičům či škole nedaří s dítětem komunikovat. Mohu tak lépe hledat a najít spouštěč jejich problému, poradit rodičům. Řešení pak může být rychlejší.
/ Rodiče si pak mohou lépe uvědomit problematické situace a chování a způsob jejich řešení, která si leckdy odnáší ze své původní rodiny. Jednoduše v dobré víře opakují stejné chyby po svých rodičích./
Výcvik ŽM mi pomohl i k snazší komunikaci s malými pacienty. Využití komunikačních typů při vyšetření často velmi vystresovaných dětí pomůže lépe se domluvit a zjistit, jak se dítě vnímá, cítí, jak tomu všemu rozumí. To samozřejmě uklidní i rodiče.
Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé
Dana Plojharová - České Budějovice
Zájem o pochopení fungování lidské psychiky, chování a vztahů mě přivedl k osobnímu rozvoji v oblastech Zdravého životního stylu, Vědomého leadershipu, terapie Cesta, výcviku Trauma treatmentu, cvičení Čchi-Kung. Jsem vdaná, mám čtyři děti, vnoučata, přátele. Mám ráda propojování lidí, setkávání u dobrého jídla, povídání si o životě, hledání odpovědí, řešení životních situací.
Přes porozumění, pochopení, přijetí, ale především řešení jsem se dostala k metodě Životních map. Metoda Kamily a Petra Kopsových mě oslovila natolik, že jsem se pustila do výcviku a osobní terapie. Možnosti změny, které zažívám na sobě chci předávat i Vám. Nakreslit si svoji Životní mapu znamená pochopit a přijmout jakou změnu pro další spokojený život je třeba udělat, aby bylo přerušeno opakování nepříznivých situací, které nám ve spokojenosti a osobním rozvoji brání.
Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé
Jihomoravský kraj
Kateřina Holešínská - Jihomoravský kraj, Hodonín
V den mých narozenin se mě můj syn zeptal: „Mami, co bys poradila svému mladšímu já?“
Odpověděla jsem: „Poznej, kým jsi, a to potom žij!“ Děti by měly od svých rodičů dostat KOŘENY, aby
mohly vyrůst a KŘÍDLA, aby mohly vzlétnout.
Ať už potřebuješ vyrůst nebo získat křídla jsi srdečně zván/a na Životní mapu, která pomáhá dětem i
dospělým objevit KDO OPRAVDU JSEM pod vrstvou všech očekávání, vzorců a přesvědčení, která na
nás klade okolní svět nebo my sami. Odlož jednou provždy, co Ti neslouží a žij radostný a spokojený
život.
Největším mistrem Tvého života JSI TY SÁM/A, a jestli zatím nevíš, jak s tímto mistrovstvím začít, přijď
a já ti pomohu vykročit. Chtít nestačí, je třeba konat! Moc ráda Tě celým procesem provedu a
podpořím na tvé cestě za štěstím.
„Ať už si myslíš, že to dokážeš nebo nedokážeš, v obou případech máš pravdu.“ (Henry Ford)
Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12 let, Životní mapa pro dospělé
Lenka Kusmičová - Jihomoravský kraj, Brno
Na cestě hledání sebe sama, co vlastně od života chci a jakým směrem se chci vydat, abych byla spokojenější, vyrovnanější, a byla tou nejlepší matkou mému synovi mi do cesty přišly Životní mapy.
Ukázaly mi směr, daly mi možnost nahlédnout do mého vnitřního světa a následně i do světa mého syna. Daly mi možnost objevit
své pravé já, být sama sebou, dále také vidět do nitra dětí, vidět jejich potřeby, přání, jak se cítí a vnímají okolí…
Tady jsem pochopila jak důležité je pochopení, láska, přijetí a rozhodla jsem se stát terapeutkou Životních map.
Tato příležitost mi byla umožněna a nyní jsem tu, abych vás teď já provedla cestou změn k vaší spokojenosti.
Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé, Školáci do 12 let
Jana Hudáková - Jihomoravský kraj, Brno
„Blízká duše“ neboli anam cara, jak říkají Irové. Přesně takto vnímám sebe jako terapeutku metody
Životní mapy.
Život je plný vzletů a pádů. Nikdo z nás není ušetřen. Mě moje profese učitelky přivedla téměř po třiceti letech k úplnému fyzickému i psychickému vyčerpání. Práce s dětmi a jejich rodiči mne naplňovala radostí, ale více než předávání znalostí a vědomostí mě bavilo tvoření bezpečného prostředí, pocitu sounáležitosti a sdílení příběhů. Ve stavu vyhoření jsem si nakreslila svoji první Životní mapu a získala odpověď. Profese učitelky pro mne nebyla seberealizací, ale sebezáchranou. Upnula jsem se k ní, protože škola mi jako jediná poskytovala oporu v době, kdy moji rodiče ve své roli selhávali. Mapa mi otevřela oči a pomohla pochopit, proč jsem se ocitla ve stavu naprostého vyčerpání a také mnoho jiných souvislostí.
Metoda a její využití mne nadchly natolik, že jsem se rozhodla vstoupit na novou profesní cestu – cestu terapeuta metody Životní mapy. Cestu, která dává smysl. Mohu v ní s vděčností zužitkovat veškeré zkušenosti z dosavadní práce s dětmi i rodiči. Rozumím dětské duši, umím trpělivě naslouchat, být oporou. Děti mne často nazývaly lvicí. Tou, která chrání a s láskou pečuje i o nejzranitelnější členy smečky. Umím ostatní nadchnout a motivovat, přetvářet energie správným
směrem i pevně stát, když je třeba. Tím vším mohu být i pro vás a vaše děti a společně s mapou, která je dokonalým nástrojem díky své
nezaujatosti, můžeme odkrýt a přetvořit to, co je zatím utajeno.
Těším se na vás a vaše příběhy.
Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Slavomír Hudák - Jihomoravský kraj, Brno
Ve své uplynulé třicetileté pedagogické praxi jsem poznal stovky dětí, proto velmi dobře vím, že k pochopení jejich světa je nezbytné vcítit se do dětských emocí, myšlenek a potřeb skrze vlastní bytostnou zkušenost. Jen s takovýmto citem pro dětskou duši s nimi mohu skutečně komunikovat na vnitřním pochopení. Mnoho dětí dnešní doby bylo o své dětství, často nechtěně, připraveno. Jejich mysl potřebuje záhady, kouzla, divy, vzrušení a dětská přání. Přeju si, aby má práce pomohla všem lidem objevit radostné dítě, které se v nich skrývá.
Když se spolu vrátíme zpátky k dětským vzpomínkám, najdeme tam živé části vaší osobnosti. Tyto části jsou stále silné a bezprostřední. Pouze jsou-li však správně spojeny s dospělým vědomím, mohou být transformovány do zdravého a vyspělého postoje k životu. Psychická kondice byla důležitá v každé době. Lidé sice mohli věci “vydržet”, ale v dnešním světě chceme od života víc. Řešíme, jak je nám ve vztazích a jaký vztah máme sami k sobě. Je nám dobře v našem těle? Žijeme podle toho, co chceme my sami nebo se řídíme zajetými vzorci z minulosti, které nám nedělají dobře?
Třeba jste smutní a nevíte proč. Nedokážete dokončovat věci, nebo vás něco trápí ve vztazích. Je toho na vás moc. Možná vás některé věci vytáčejí víc než by měly, nebo naopak nedokážete projevovat své emoce tak, jak byste chtěli. Možná vás něco bolí a nenašla se žádná tělesná příčina. Nebo se chcete o sobě jen něco
dalšího dozvědět. Pokud vnímáte, že je ve vašem životě prostor cítit se lépe, pak stojí za to se spolu setkat na vaší životní mapě.
Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Nohel Jiří - Jihomoravský kraj, Slavkov u Brna
Mým cílem byla možnost pomoci těmto dětem.
Již od mládí se věnuji práci s dětmi a více než 25 let studuji bojové umění, které také vyučuji. Mými tréninky procházeli a procházejí dospělí i děti s různými problémy. Právě příběhy dětí mi byly největší motivací pro můj osobní růst v této oblasti. Mým cílem byla možnost pomoci těmto dětem. Pomoci jim získat a upevnit správné kompetence pro jejich budoucí úspěšný život.
Tento můj cíl, přes různé další školící programy, mě dovedl až k metodě Životních map. Díky rozsahu a hloubce metody dosahují Životní mapy úžasných výsledků. Jsem moc rád, že nyní se mé cíle naplnily a mohu tuto metodu nabídnout dětem i dospělým.
Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé
Kraj Vysočina
Blanka Sedmíková - Jihomoravský kraj, Zbraslav
Jsem žena, partnerka, maminka, ale i dcera, sestra, kamarádka a učitelka v nejlepším věku. *
Při prvním setkání mě ŽM oslovily jako učitelku. Ve své profesní praxi jsem několikrát cítila, že se v práci i chování dětí odráží jejich negativní psychický stav, který jim brání v radostném a úspěšném prožívání jejich školní docházky. Rodičům jsem doporučovala návštěvy dětských psychologických poraden, ale z mého pohledu byly úspěšné kroky jen velmi málo viditelné a psychické naladění dětí stále stejné. ŽM se mi jevily jako dětem bližší, zábavnější, živější.
Říká se: „Když nejde Mohamed k hoře, musí jít hora k Mohamedovi!“ *
Rozhodla jsem se tedy využít nabízenou šanci – prošla jsem lektorským kurzem ŽM a pomoc a pochopení, týkající se nejen školy, mohu dětem a jejich rodičům nabízet sama.
Prostřednictvím ŽM jsem také pochopila a porozuměla sama sobě, získala jsem odpovědi na otázky vztahující se i k mým dalším životním rolím a našla dlouho hledanou cestu, po které chci se zvednutou hlavou a úsměvem ve tváři dále mým životem jít.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Klára Stará - Kraj Vysočina, Bystřice nad Perštejnem
Možná i vy často řešíte, proč se pořád dokola dostáváte do situací, které vám nejsou příjemné. Které vlastně nechcete řešit, nebo nevíte, jak je řešit v klidu. Cítíte se pod tlakem, snažíte se dělat všechno správně, ale jakoby to pořád nebylo dost.
Hledáte, kdo vlastně jste a co od svého života chcete, ale nevíte, jak na to přijít. Možná občas přemýšlíte, zda jste se sem vůbec narodili správně a jen jedete ve svém křeččím kolečku starostí a povinností a nemáte prostor pro sebe a pro to, co vás skutečně baví. Nebo dokonce ani nevíte, co vás baví a naplňuje.
Chodíte do práce, která vás nebaví a necítíte se v ní dobře, žijete ve vztahu, kde vám pořád něco chybí. Ve vztazích máte pocit, že vám partner nevěnuje dostatek pozornosti, nebo že si tu pozornost málo zasloužíte.
Jaké jsou vaše skutečné potřeby, nebo jak je objevit? Zajímal se někdy někdo o vaše potřeby? Umíte je naplňovat sami sobě? Nebo stále jen pracujete na tom, aby byli šťastní všichni kolem vás a čekáte, kdy konečně budete šťastní vy?
Dobře ten pocit znám a taky už vím, že to jsou právě nefunkční programy z dětství, které jsme do sebe „nahráli“ a kterými se po celý život řídíme, i když už nám neslouží. Jedeme v módu přežití a autopilot, ale svůj život doopravdy neřídíme. Máme pocit, že se nám to „prostě děje“. Ptáme se proč. Proč zrovna mně tohle potkalo?
Skvělé na tom je, že to jde změnit a že na to nemusíte být sami – můžeme to zvládnout spolu a to právě díky Životním mapám. Bude vás to bavit, budete si říkat „ahaaaa, tak proto, no jasně!“ a přijde obrovská úleva, změny se začnou dít velmi rychle a budete až překvapení, jak drobnými kroky a změnami, které projdete sami u sebe, se začne měnit i svět a lidi kolem vás.
Jsem lektorkou Životních map a průvodkyní světem miminek a batolat. Hledala jsem funkční nástroj, kterým jde „opravit“ chyby, které jsme možná udělali při výchově svých dětí a díky kterému by se mohly rodiče naučit lépe rozumět vlastním dětem. Našla jsem ale mnohem víc, nástroj, který léčí nejen děti, ale taky zraněné duše dospělých. Už to neposílejme dál, ať to nemusí řešit i naše děti.
Těším se na vás, i na vaše děti.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Kraj Královéhradecký
Iva Třešňáková - Královéhradecký kraj, Jičín
Dnešní doba nabádá k rozvoji osobnosti a i já nezůstala pozadu. Hledala jsem, proč člověk v různých situacích reaguje podle zažitých vzorců, ale nikde jsem nenašla metodu, která by šla do podstaty a opravdové ryzí pravdy, vše mi připadalo povrchní.
Životní mapy jsem vůbec neznala, po otevření webových stránek a jejich pročtení, jsem zajásala „TO JE ONO!“ a do výcviku se hned přihlásila. To, co přišlo potom, byla opravdu jízda! Nejhodnotnější a nejvýchovnější pro mne bylo totální sesypání chápání mého světa, nalezení mnoha AHA momentů, pochopení zacyklení lidí v traumatech a chování dětí. Velmi mi to pomohlo ve svém osobním životě, v mé vlastní rodině, ve vztazích s příbuznými a přáteli. Došla jsem k pochopení a to samé můžu nabídnout i Vám.
Dopřejte si projít Životní mapou! Pomůže to Vám, Vašemu okolí a hlavně Vašim vlastním dětem, které nebudou opakovat nefunkční vzorce chování a přenášet je do dalších generací.
Ano, BUDE TO TROŠKU BOLET, ale co bolí, to se léčí a věřte mi, STOJÍ TO ZA TO!
„Nesnaž se napravit vnější svět, zatímco ten tvůj vnitřní chátrá. Nejdřív poznej, uzdrav a naprav svůj vnitřní svět a pak uvidíš…“ Honza Menděl
Více na:www.ivatresnakova.cz
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12 let, Životní mapa pro dospělé
Lucie Králová - Královéhradecký kraj, Hořice v Podkrkonoší
Zranění na duši, opakované situace v životě, životní křižovatky a výzvy, hledání odpovědí na mnohé otázky – kdo by to neznal. Od mládí jsem i kvůli svému zdraví hledala odpovědi, zabývala se psychologií (logoterapií), bylinkami, aromaterapií atd. – zajímala jsem se o léčení těla, ale hlavně duše, protože obojí je provázané. Kvůli pochopení souvislostí jsem vystudovala i Vyšší zdravotnickou školu, kde nám přednášeli i někteří lékaři o psychosomatických souvislostech.
Můj život byl bohatý na pestrá prožívání, prošla jsem i mnohými zaměstnáními – pracovala jsem v MŠ, s dospívajícími i v Domově seniorů atd. Ty mi daly mnoho zkušeností, ale k tomu hlavnímu jsem se dostala ve svých 44 letech – k Životním mapám.Ve mně jásalo: „To je to, co hledám!“ Ve výcviku jsem zažila mnoho AHA – momentů a uvědomila jsem si, jak moc nás ovlivňují prožitá traumata a případná nepřijetí z dětství. Hlavně však prožívám u sebe i druhých, že ZE VŠEHO EXISTUJE CESTA VEN! Díky Životním mapám mohou nejen jednotlivci, ale i celé rodiny přetvářet svůj život a najít CESTU HARMONIE A SPOKOJENOSTI…
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12 let, Životní mapa pro dospělé
Liberecký kraj
Miroslava Koucká - Liberecký kraj, Semily
Podporuji děti, rodiče a dospělé na cestě za spokojeným a naplněným životem.
Od dětství jsem věděla, jakou profesi chci vykonávat a co bude mým poslání. Vždy mne to táhlo k dětem, komunikaci a potřebě někomu pomáhat.
Během své dlouholeté praxe jsem nasbírala mnoho cenných zkušeností v oblasti zdravotnictví, školství a sociální péče. Skrze své vlastní životní situace jsem se dostala k různým metodám sebepoznávání a osobního rozvoje.
Pro studium ŽM jsem se rozhodla ihned. Vnitřně jsem cítila, že to je další cesta, kterou se chci vydat.
Zpětně už vím, že jsem se vydala správnou cestou. Mapy mi pomáhají nejenom v mé profesi, ale také v osobním životě.
Životní mapy mne oslovily svojí využitelností pro děti i dospělé. Je to zajímavá a účinná metoda, s kterou můžeme pořešit mnoho problémů v našich životech.
Řešíte těžké životní situace?
Můžete se na mě obrátit s důvěrou. Ráda vás vyslechnu a společně najdeme řešení pro situace, se kterými si nevíte rady.
Více o mně: www.spokojeny-usmev.cz
Lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Děti do 12ti let, Děti 12+, Životní mapa pro dospělé
Monika Plíhalová - Vysoké nad Jizerou
Jsem absolventka jednooborové psychologie na Univerzitě Palackého v Olomouci, psycholožka v pedagogicko-psychologické poradně a zapálená oddílová vedoucí na letních táborech.
Práce s lidmi je pro mě nedílnou součástí života, stejně tak jako práce na mém osobním rozvoji. Snažím se stále prohlubovat své odborné znalosti, získávat cenné zkušenosti z praxe a ještě více poznávat sebe samu. V tomto ohledu mi velmi pomohla i má vlastní zkušenost s Životními mapami. I přes moji prvotní skeptičnost, mi tato metoda za krátkou dobu dala odpovědi, které jsem doté doby hledala s neúspěchem. Pomohla mi pochopit vztahy v mé rodině a navedla mě k velké změně v mém chápání a jednání, za kterou zpětně opravdu děkuji.
Jestli i Vy chcete lépe pochopit sami sebe, rozkrýt souvislosti ve Vašem životě, porozumět vlastním emocím a vztahům s okolím a hlavně jste připraveni udělat životní změnu směrem ke spokojenějšímu a uvědomělejšímu já, neváhejte a kontaktujte mě.
Ráda se stanu Vaším partnerem na cestě za změnou a provedu Vás metodou Životních map. ☺
Mgr. Monika Plíhalová
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Miroslava Kolářová - Fýdlant
Jsem obyčejná žena, na zádech pět křížků, za sebou vzlety, pády i pár pořádných držkopádů. Díky tomu všemu už ale údivem nezvedám obočí, když mi lidé svěřují své příběhy. Vím, že život dokáže jít pořádně za hranu toho, co je nám milé, co považujeme za běžné, přijatelné, normální. Na druhou stranu jsem si ale na sobě i na svých klientech ověřila, že neexistuje temnota, ze které by nevedla cesta ven. Pro ty, kdo jsou ochotní tu cestu hledat a také si ji poctivě odšlapat. Protože kdo hledá zázračné spasení, končí v bludných kruzích závislosti na svých spasitelích. Chcete-li tedy uzdravit svůj život, život svých dětí, nečekejte na zázrak. Vyhrňte si rukávy a přijďte. Já vás nebudu zachraňovat, ale ukážu vám, jak to zvládnete sami.Těším se na vás, Mia
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Moravskoslezský kraj
Hana Czyž - Moravskoslezský kraj, Ostrava - Poruba
vystudovala psychologii a sociologii
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Edita Činčalová - Moravskoslezský kraj
V určitém okamžiku svého života jsem si uvědomila, že i když je všechno teoreticky tak jak má být, i přesto je něco opravdu špatně a já si s tím nevím rady. Ten rozpor se neustále gradoval a já jsem nutně potřebovala řešení. Měla jsem to štěstí, že jsem v té chvíli potkala Životní mapy. Jejich okamžitý a silný účinek, jejich jednoduchost a jasnost, ale hlavně jejich velká síla a moc pomáhat mě naprosto ohromila a změnila můj život.
Rozhodla jsem se, že i já se chci podílet na tomto nádherném projektu a mít tu možnost měnit v pozitivním slova smyslu ostatním lidem životy.
Toto mé přání se mi podařilo zrealizovat a dneska jsem tady, abych i vám pomohla jejich prostřednictvím pochopit, co a proč se vám nebo vašim blízkým děje, co a proč vás trápí. Podívat se do vnitřního světa vašich dětí, poznat jejích přání a odhalit strachy, které je tíží a traumatizují a my o tom většinou nic nevíme. Abych vám pomohla najít a pojmenovat zdroje těchto situací a hlavně abych vám mohla ukázat, jak se těchto zátěžových a stresových situací zbavit a žít šťastný a spokojený život.
Vaše Edita
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé
Petra Mičková - Moravskoslezský kraj
Kým budeš? Co budeš dělat?
…..to byly otázky, které mě provázely celým mým životem. Vystudovala jsem vysokou školu, zapojila se do pracovního procesu, ale stále jsem vnitřně věděla, že nejsem na správném místě. Během mateřské dovolené s mými dcerami mne tyto otázky opět začaly pronásledovat. Cosi mě tlačilo udělat změnu. A tak přišel nejprve kurz koučinku v Koučink centru v Praze, který započal změnu myšlení a naladění, ale ještě to nebylo ono. Konec mojí mateřské se neúprosně blížil a se změnami, kterými jsem během ní prošla, byl návrat do předchozí práce nepředstavitelný. Sklíčenost, že bych se měla vrátit někam, s čím již dále nesouzním, mě dovedla k tomu, udělat si první Životní mapu. Po několika mapách i celý kurz a náhle tu byla odpověď na mé otázky.
Kým budu?
Jsem lektorkou Životních map a ženou, která se díky mapám ponořila do dětského světa plného lásky, fantazie a her
A bude mi velkou ctí a požehnáním, provázet Vás a Vaše děti, na Vaší cestě k sobě samým, ať už jsou otázky jakékoli. Vím, že odpovědi pomocí životních map LZE najít.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé
Simona Slaninová - Moravskoslezský kraj, Opava
Je mi velkým potěšením , že jsem se stala součástí společnosti Životní mapy® / Kops Method®, jako certifikovaný lektor.
Absolvovala jsem studia na vysoké škole psychosociální a prošla si psychoterapeutickým výcvikem, účastnila se nespočtu kurzů a seminářů zabývající se léčbou lidské duše, ale až výcvik ve společnosti Životní mapy® / Kops Method® mi přinesl POCHOPENÍ. Sama jsem si prošla celým cyklem mých vlastních map a musím konstatovat, že metoda mi úplně změnila pohled na můj vlastní život, na život mých blízkých a na celkové BYTÍ a FUNGOVÁNÍ ve světě. V průběhu výcviku jsem si prošla jakousi vlastní transformací, která vedla k pochopení , uvědomění a vyčištění mého vlastního vnitřního světa a ten se pro mně stal radostnější a zcela nezátěžový. Pomohla mi pochopit vztahy v mé vlastní rodině, chyby, kterých jsem se nevědomě dopouštěla, ukázala jak zlepšit komunikaci s těmi, kteří jsou pro mne důležití.
Jakožto terapeutce v Manželské a rodinné poradně mi bude velkou ctí a radostí provést vás uzdravovacím procesem metody Životních map a výrazně tak zkrátit a zefektivnit poradenský a terapeutický proces na cestě k plnohodnotnějšímu životu vás , jako jednotlivců, ale i celých vašich rodin.
Pokud budete mít zájem zapracovat na svém životě, pokud máte trápení, které vám brání uskutečňovat si svá přání, pokud budete cítit potřebu POCHOPIT A ZMĚNIT, velice ráda vás přivítám ve své poradně v Opavě.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Markéta Slaninová - Moravskoslezský kraj, Opava
Je mi velkým potěšením , že jsem se stala součástí společnosti Životní mapy® / Kops Method®, jako certifikovaný lektor.
Absolvovala jsem studia na vysoké škole psychosociální a prošla si psychoterapeutickým výcvikem, účastnila se nespočtu kurzů a seminářů zabývající se léčbou lidské duše, ale až výcvik ve společnosti Životní mapy® / Kops Method® mi přinesl POCHOPENÍ. Sama jsem si prošla celým cyklem mých vlastních map a musím konstatovat, že metoda mi úplně změnila pohled na můj vlastní život, na život mých blízkých a na celkové BYTÍ a FUNGOVÁNÍ ve světě. V průběhu výcviku jsem si prošla jakousi vlastní transformací, která vedla k pochopení , uvědomění a vyčištění mého vlastního vnitřního světa a ten se pro mně stal radostnější a zcela nezátěžový. Pomohla mi pochopit vztahy v mé vlastní rodině, chyby, kterých jsem se nevědomě dopouštěla, ukázala jak zlepšit komunikaci s těmi, kteří jsou pro mne důležití.
Jakožto terapeutce v Manželské a rodinné poradně mi bude velkou ctí a radostí provést vás uzdravovacím procesem metody Životních map a výrazně tak zkrátit a zefektivnit poradenský a terapeutický proces na cestě k plnohodnotnějšímu životu vás , jako jednotlivců, ale i celých vašich rodin.
Pokud budete mít zájem zapracovat na svém životě, pokud máte trápení, které vám brání uskutečňovat si svá přání, pokud budete cítit potřebu POCHOPIT A ZMĚNIT, velice ráda vás přivítám ve své poradně v Opavě.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Olomoucký kraj
Lena Achmeer - Praha
Co nám můžou životní mapy prozradit? Která tajemství nám pomohou odkrýt a jakých bolestí se můžeme díky životním mapám zbavit? Na to vše vám odpoví certifikovaná lektorka Lena Komanická.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé
Pardubický kraj
Plzeňský kraj
Martina Klímová - Stachy
Životní mapy otevírají cestu k plnohodnotnému životu.
Celý svůj život pracuji s dětmi. Ze zkušenosti vím, že „zlobení“ dětí je vlastně volání o pomoc. Životní mapy umožňují odkrýt, co je skryto a účinně pomoci. Pokud se člověku nedostane podpory v dětství, nese si s sebou do budoucna traumata, která mu neumožňují žít život naplno. Lidé, kteří se chtějí zbavit zátěže z minulosti, změnit nefunkční vzorce a vydat se na správnou cestu, mají v Životních mapách úžasný nástroj.
Jsem ráda, že mohu být součástí Vaší proměny a alespoň částečně splatit to, co Životní mapy daly mně.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Alice Monharová - Plzeň
Rozhodnutí stát se lektorem Životních map předcházela dlouhá cesta k uzdravení, která se mi otevřela v roce 2010, kdy mi byla diagnostikována vážná autoimunitní nemoc.
Toto období bylo velmi náročnou etapou mého života, ale dalo mi možnost ke změně sebe sama.
Odhodlání uzdravit se mě vedlo k absolvování nejrůznějších terapií, kurzů osobního rozvoje a seminářů. Postupně jsem začala vnímat svou proměnu, ale stále jsem postrádala zásadní odpovědi a návody k řešení mých obtížných životních situací.
Zlom nastal, když jsem prošla první terapií Životních map. Tehdy se v mém podvědomí odemkly programy, které jsem přijala v dětství a celoživotně mne udržovaly v začarovaném kruhu popírání pravdy. Najednou jsem realitu své minulosti viděla v barvách, obrazech i souvislostech. Tím se spustily hluboké léčebné procesy. Zároveň přišlo uvědomění, proč se v mém životě stále opakují stejné situace, a jak to mohu změnit. Při další terapii Životních map jsem prožila pocity, jež neumím slovy popsat… naprosté osvobození, lehkost, bezpodmínečné přijetí. Cítila jsem, jak celé mé tělo až na buněčné úrovni, vibruje radostí a úlevou. Nejvýznamnější však pro mne byl fakt, že výsledky terapie Životními mapami se pozitivním způsobem promítly v mém osobním životě. Důvěra, kterou jsem v terapii Životními mapami získala díky osobní zkušenosti mne dovedla k rozhodnutí stát se lektorkou této unikátní metody.
Při práci s klienty se mi potvrzuje, že terapie Životních map řeší témata, se kterými přichází a tyto příznivé změny jsou trvalé.
Ráda budu průvodcem na vaší cestě k přijetí Sebe, svého autentického Já, které je skryté uvnitř Vás a čeká na probuzení.
S úctou k Vašim jedinečným životům,
Alice
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Středočeský kraj a Praha
Lena Achmeer - Praha
Co nám můžou životní mapy prozradit? Která tajemství nám pomohou odkrýt a jakých bolestí se můžeme díky životním mapám zbavit? Na to vše vám odpoví certifikovaná lektorka Lena Komanická.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé
Markéta Rozová - Praha
Metoda, která zjišťuje příčiny vzorců chování pomocí kreslení mne poprvé zaujala a oslovila svou jednoduchostí, ale zároveň hloubkou svých výstupů, na besedě, kterou vedla jedna velmi příjemná a usmívající se lektorka Životních map.
Nutno říci, že to byla láska na první pohled, do metody, která mi konečně dala to, co mi stále scházelo. A co jsem hledala? Štěstí. Štěstí a lásku k sobě samé
Původně jsem na besedu šla kvůli svému synovi Alexovi a jeho problémům ve škole. Už na místě jsem ale pochopila, jak úzce je spjat svět našich dětí se životem nás samých.
Jak rychle jsem se zamilovala, tak rychle jsem i jednala. Již druhý den jsem mluvila se spoluzakladatelkou této metody, pí Kamilou Kopsovou.
Nyní jsem již certifikovaný, informacemi, energií a láskou k této metodě nabitý lektor, který se rozhodl, že bude pomáhat všem, kdo tuto pomoc potřebují a chtějí udělat ve svém životě nebo životě svých dětí trvalou změnu.
Já sama jsem tou největší garancí, že to lze, a když jsem to dokázala já, dokážete to i vy.
Těším se na vás a na vaši proměnu ve šťastného člověka, kterým můžete být.
S láskou Vaše Markéta
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé
Markéta Šťastná - Praha
Narodila jsem se v roce 1982 v Uherském Hradišti a už od malička mě přitahovala práce s lidmi. Manželství s psychopatem a narcisem bylo plné násilí (psychické, fyzické, sexuální a finanční). Řešení problémů jsem hledala u několika osob nabízející psychologickou či jinou pomoc, většinou neúspěšně nebo jen krátkodobě. Až setkání s terapeutkou (dnes již kolegyní) Vlastou přineslo konečně změnu. Neuposlechla jsem církev v manželství vytrvat a utekla jsem. Vlasta byla mou terapeutkou, koučkou a průvodkyní na cestě k lepšímu životu. S každou mapou mi docházely souvislosti a mozek dostával nové nastavení, můj život se rychle měnil. Vystoupila jsem z role oběti a vzala zodpovědnost do svých rukou. S životními mapami mají zkušenosti i mé děti (2005, 2008 a 2010). Ať už řešily rozvod, stěhování nebo kam na školu, vždy jim mapy přinesly úlevu, jiný pohled na situaci nebo nové řešení. Protože Životní mapy byly jedinou metodou, která mi pomohla ve velmi těžké situaci, své nadšení jsem proměnila v práci a sama se stala terapeutem Životních map.
Jsem vděčná, že mohu pomáhat (nejen) obětem domácího násilí a ukázat, že změna je možná.
Těším se na setkání s vámi
Markéta Šťastná
Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé
Markéta Černoušková - Praha
Pomohu pročistit rodovou linii a zajistit lepší život budoucím generacím…
Komunikace: česky, anglicky
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12 let, Životní mapa pro dospělé
Andrea Sudová - Středočeský kraj, Votice
Momentálně nepřijímá z důvodu mateřské dovolené
Již přes 10 let se pohybuji v oblasti psychologie, setkávám se s dětmi, jejich rodiči, věnuji se individuálnímu i párovému poradenství a terapii. Mám absolvovaných mnoho seminářů, terapeutický výcvik v systemické a rodinné terapii, výcvik v krizové intervenci. Za dobu své praxe jsem slyšela spoustu příběhů od klientů, kteří hledali větší životní spokojenost a snažili se porozumět stále dokola se opakujícím nefunkčním vzorcům, které je jejich nastavení mysli nutilo odehrávat.
Teprve při absolvování výcviku v metodě Životních map a při zpracovávání svých osobních témat, mi věci začaly zapadat pěkně do sebe. Tato metoda je brilantní. Za celou dobu svých studií a následné praxe jsem nedošla tak rychle k tak převratným závěrům, které by navíc měly takový efekt v životě klientů. Poskytuje okamžitý vhled do mnoha souvislostí, které nás formovaly, které jsme jako děti zažívaly a prožívaly a na základě svého komunikačního typu zpracovávaly a vyvozovaly z nich závěry. Ty závěry, které nás teď nutí stále dokola odehrávat nefunkční vzorce chování i v dospělosti.
Metoda je úžasná i pro práci s dětmi, pomáhá nám dospělým porozumět dětským potřebám a jejich individuálnímu a jedinečnému způsobu prožívání. Jako rodiče zcela jistě všichni chceme vychovat své děti bez větších bolístek, které by mohla naše výchova způsobit. Metoda tedy může sloužit jako prevence a zároveň pomůže i s odstraňováním těch věcí, které už v dětských dušičkách zapsané jsou.
Tato metoda je vhodná pro každého, ať už poslouží k Vašemu dalšímu seberozvoji, sebepoznání nebo ke zpracovávání už vzniklých bolístek a traumat.
Těším se na setkání s Vámi při tvorbě Vaší životní mapy a při hledání Vaší životní spokojenosti.
Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Ústecký kraj
Zlínský kraj
Hana Ježová - Bystřice pod Host.
Kdo jsem?
Jsem především matka 4 dětí v pěstounské péči. Vystudovala jsem sociální pedagogiku. Posledních pět let jsem pracovala jako vedoucí pobočky organizace pšwtounské péče. Doprovázející další pěstounské rodiny na jejich cestě při výchově a péči o svěřené děti. Před svěřením mých dětí jsem pracovala ve školce, v domově pro postižené děti. Také v organizaci věnující se dětem z ulice a přednáškové činnosti na školách. Od svých 16 let, kdy jsem začala jezdit na tábory jako instruktorka, se vlastně neustále věnuji dětem. Nejraději pracuji formou zážitkové pedagogiky.
Během svého působení v oblasti pěstounské péče, jsem celou dobu hledala účinné nástroje, jak pomoci těmto dětem. S vyrovnáním se s traumaty, se sociální nezralostí, s psychickými problémy. sS různými psychiatrickými diagnózami, které jsou řešeny převážně medikací. S ADHD a s dalšími výchovnými problémy těchto dětí.
Během výcviku Životních map® a následně v praxi jsem měla možnost vyzkoušet si, jak naprosto přesně pracuje tato metoda. Zvláště jako diagnostický nástroj. A jak jednoduše lze na tuto diagnostiku navázat následnou terapeutickou prací v rodinách. Že může dětem pomoci nejen s výše uvedenými problémy. Ale také s vyrovnáním se s jejich minulostí, či pomoci jim se začlením se do nové rodiny, narovnat vztahové nesrovnalosti.
Tato metoda může také pomoci rodičům pochopit příčiny různého chování jejich dětí a dává jim možnost vidět, jak jejich děti vnímají svět kolem sebe. Může pomoci vyjádřit dětem jejich pocity a prožívané problémy, které děti nedokáží sami ani pojmenovat, ani o nich mluvit.
Pomocí této metody pracuji s každou rodinou, která má zájem naslouchat potřebám svých dětí. A stejně tak monu nabídnout své služby každému kdo má zájem porozumět sám sobě.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Životní mapa pro dospělé
Vanda procházková - Uherské Hradiště - Zlínský kraj
Věřím, že láska je největší léčiva síla a jediný limit jsme my sami. Vždy a opět mne fascinuje jak Životní Mapy léčí – nejenom věrně diagnostikují ale i efektivně a úspěšně pracují s těmito limity.
Velice ráda budu prostředníkem pro odstranění Vašich limitů, pro posun, objevení skutečného já, které mimoděk přináší neomezený růst, vzlet, jistotu, pomoc v náročných životních situacích nebo když stojíte na rozcestí.
Mám mnoho zkušeností ze zahraničí a teď i naší krajiny, které mi pomohly najít svou spokojenost, radost a své místo. Životní Mapy mou cestu ještě korunovali skutečným, prospěšným vhledem.
Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12 let, Životní mapa pro dospělé
Banskobystrický kraj
Bratislavský kraj
Mária Hlohovská - Bratislava
Študujem psychológiu a Životné mapy mi dopĺňajú tú praktickú stránku k štúdiu. Mnohé psychologické teórie, ktoré viedli k vzniknutiu psychoterapie hovoria o tom, ako sa práve v detstve utvára osobnosť človeka a naučené vzorce správania. Životné mapy sú veľmi rýchla a jednoduchá metóda, ktorá odkrýva bloky z detstva a dospievania, pomáha nám vidieť príčiny našich problémov v súčasnosti a na ktorých potom môžeme vedome pracovať. Osobne mi Životné mapy pomohli pochopiť svoju minulosť a neustále ma posúvajú vpred.
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Jana Zaujecová - Vídeň, Rakousko
Ing. Jana Zaujecová
Celý život se profesně věnuji komunikaci. Díky tomu si uvědomuji její význam a zásadní roli v našich životech. Zažité vzorce chování založené na snaze ovládat a s tím spojené způsoby komunikace, ale v současnosti selhávají. Naše děti potřebují rodiče, kteří jim poskytnou bezpodmínečné přijetí a připraví je na výzvy budoucnosti.
Životní mapy jsou nástrojem, který vám ukáže vnitřní svět dětí a jejich schopnost rozvíjet se svým jedinečným způsobem. Naučíte se vychovávat nezávislé děti, které jsou motivované vlastními ambicemi, nikoliv potřebou vašeho souhlasu. Zároveň vám Životní mapy ukážou, jak restartovat vlastní myšlení, mezigenerační přenos a tím i vaše životy.
Pracuji srdcem i hlavou. Ráda vás a vaše děti provedu životním restartem.
Komunikace: česky, slovensky, německy, anglicky
Lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Děti do 12 let, Životní mapa pro dospělé
Košický kraj
Ján Jakab - Košice
Životné mapy mi dali nový rozmer v pohľade na ľudský príbeh nielen z pedagogického a psychologického, ale aj z teologického pohľadu.
Ak je pravda, čo pre naše zemepisné súradnice znamená výpoveď „knihy kníh“, že všetci sme jedineční a boli sme stvorení na Boží obraz, potom Životné mapy sú výnimočným spôsobom a cestou ako tento obraz v sebe odhaliť, prípadne očistiť a realizovať. Veď ako možno byť jedinečným ak nevedno, kto vlastne som, čiu vôľu napĺňam, čie predstavy žijem?
Vydať sa na cestu životom so Životnou mapou v ruke je veľmi objavné, obohacujúce a ozdravné. Zatiaľ som sa nestretol s tak prehľadným a rukolapným diagnosticko-terapeutickým prístupom.
Študoval pedagogickú diagnostiku, teológiu a pastorálnu psychológiu
Senior lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12 let, Školáci nad 12 let, Životní mapa pro dospělé
Prešovský kraj
Mária Hudáčová - Poprad
Myslím si, že v živote človeka je najdôležitejšia sloboda. Viac vnútorná ako vonkajšia.
Iba vnútorne slobodný človek je si vedomý svojej hodnoty, má odvahu byť sám sebou aj keď sa to okoliu nepáči. Iba slobodný človek rešpektuje seba aj iných. Nenechá sa ovplyvniť, koná tak ako to sám považuje za správne a ide svojou cestou aj za cenu vonkajších strát.
Iba slobodný človek miluje a dáva lásku pravdivo, bez strachu a pomáha tam kde je to potrebné. Pomáhanie nie je podmienené závislosťou na vzťahoch, ale pomáha preto, lebo sa tak slobodne rozhodol, prináša mu to radosť a naplnenie a je šťastný. Slobodný človek zvláda nečakané situácie s nadhľadom a pokojne, je pevnou osobnosťou a šíri atmosféru pokoja aj do okolia.
Vždy som túžila byť takto slobodná a nechápala som, prečo to nefungovalo, prečo som bola v rôznych situáciách neistá a bez sebadôvery. Životné mapy mi dali odpoveď. Pochopila som, že okrem iného aj nesprávne reakcie našich rodičov na naše emócie v detstve tiež spôsobujú traumy , ktoré veľmi ovplyvňujú naše správanie v dospelosti, formujú naše postoje a tým nás robia neslobodnými a neschopnými prežívať život šťastne.
Už dlho ma zaujíma téma osobného rozvoja a uvedomila som si, že posúvať sa a meniť postoje viem len vtedy, keď chápem svoju minulosť a viem správne pomenovať príčiny situácií, ktoré prichádzajú. Životné mapy ma naučili toto chápať viac do hĺbky a zároveň ponúkajú možnosť, ako opäť nadobudnúť vnútornú slobodu, spokojnosť a sebadôveru.
Som veľmi rada, že môžem byť v tomto smere sprievodcom a pomocníkom aj Vám.
Senior lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Nitrianský kraj
Anna Zemanová - Nitrianský kraj
Volám sa Anna Zemanová a som lektorka Životných máp. Sama som si prešla rôznymi technikami, keď som hľadala, čo by ma posunulo na mojej ceste za poznaním.
Keď mi prišli do života Životné mapy, od začiatku som cítila, že je to niečo výnimočné – metóda Novej doby. Terapeutická a diagnostická metóda, ktorá pomáha žiť šťastnejší a radostnejší život.
Je pre všetkých, ktorí sa rozhodnú zmeniť svoje postoje, návyky,staré vzorce správania, ktoré prevzali od rodičov a sú v živote nespokojní ako žijú vo vzťahoch. Nevedia si poradiť a nevedia ako to zmeniť. Pre rodičov, ktorí nerozumejú svojim deťom i pre deti, ktoré svojim správaním upozorňujú, že potrebujú iný prístup.
Šťastné a spokojné dieťa je vlastne šťastná a spokojná rodina.
MÁME PRÁVO ŽIŤ ŽIVOT, AKÝ SI PRAJEME – V LÁSKE A ŠŤASTÍ.
Táto metóda to umožňuje a ja mám skvelý pocit, že môžem k tomu prispieť.
Senior lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Školáci 12+, Životní mapa pro dospělé
Miriam Bieliková - Nitrianský kraj
Rada skúmam, objavujem, hľadám zmysel, idem do hĺbky. Aj seba a svoj život. Chcela som odpovede na otázky o sebe. Aká som ja? Kam sa vytráca radosť z môjho života? Prečo nezažívam pokoj, keď žijem život podľa svojich predstáv?
Roky som na sebe pracovala a videla som ovocie svojej snahy. Dostala som sa i k Životným mapám. Pri prvom kontakte s nimi, mi bleslo hlavou: „Buď je to podvod alebo unikát.“ Som rada, že môžem svedčiť o unikáte, ktorý mi dal odpovede na moje otázky.
Ako psychologička s dlhoročnou praxou s deťmi s poruchami správania ale i rodičmi, som mala možnosť pracovať s rôznymi terapeutickými a diagnostickými technikami. Životné mapy sú jedinečné svojou jednoduchosťou, pravdivosťou a rýchlym odhalením príčin problémov. Tak rýchlo a jednoducho dokážu tieto problémy aj riešiť.
Miriam
Vyštudovala psychológiu, venuje sa terapii detí i dospelých, vedie kurzy rodičovských zručností
Senior lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Školáci 12+, Životní mapa pro dospělé
Trenčianský kraj
Viera Jantová - Ilava - kraj Trenčiansky
Príbehy ľudí.
Príbehy l’udí. Príbeh jednotlivca. To je téma môjho života, môjho príbehu. Verím tomu, že každý môže byť šťastný, že každý je jedinečný a každý má v sebe silu rozvinúť svoj potenciál. Ibaže sa sami sebe občas stratíme, prestaneme veriť v svoju hodnotu, nepočúvame svoj vnútorný hlas, prevalcuje nás každodenná rutina a …… objaví sa nespokojnosť, pocit zbytočnosti, problémy v práci, v partnerstve, s deťmi, s ich výchovou či učením.
Počas mojej vyše 15 ročnej pedagogickej a psychologickej praxe bolo tých osudov, s ktorými sa na mňa dospelí i deti s dôverou obrátili, veľa.
Príbeh života.
Aký je ten váš príbeh? Dáva vám zmysel alebo nerozumiete tomu, prečo sa vám dejú isté veci? Cítite, že to nie je to, čo chcete žiť? Vaša predstava o ňom, o šťastí či spokojnosti je iná? Tak sa zastavte. Životné mapy sú tu pre vás.
Mapy vstúpili aj do môjho života a obohatili ho nielen po profesionálnej, ale výrazne aj po osobnej stránke. „ Nakopli, upratali a dodali tú správnu šťavu.“ Mapy sú ako pravý priateľ – ukážu vám pravdu, podajú pomocnú ruku, rešpektujú vaše tempo a upriamia vašu pozornosť na nové možnosti, nový smer. Takmer okamžite odkryjú podstatu problému, odhalia súvislosti a vyvolajú emocionálny náboj, ktorý vás nenechá ľahostajnými a naštartuje vás k zmene.
Začať písať svoj príbeh.
Skúsila som. Ide to …začať písať svoj príbeh, pochopiť, že ja sama (sám) som jeho autorom, precítiť svoje túžby, predstavy i strachy, uvidieť to, čo ma skutočne napĺňa i to, čo ma brzdí a začuť nadšený potlesk svojho srdca za to, že som to dokázala (dokázal) . Že som vzala (vzal) svoj život do svojich rúk. Ide to ….. písať príbeh, pod ktorý sa s hrdosťou podpíšem.
Viem, chce to odvahu vykročiť zo starých koľají, prehodnotiť to doterajšie, uvidieť nové obzory, uveriť vlastnej sile….. Uveriť tomu, že si zaslúžite žiť svoj život, svoje sny, uveriť v svoju jedinečnosť….. „rozkvitnúť“….
Prvý krok ste už urobili – hľadáte ako ďalej, ako inak. Pri tom druhom kroku už nemusíte byť sami. Môžem byť vašim sprievodcom na ceste zmeny k lepšiemu a plnohodnotnejšiemu životu. Som tu pre vás.
Vierka
vystudovala Psychologii, dále specializaci školní psychologie a psychoterapii
Lektor Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12 let, Životní mapa pro dospělé
Anita Žiklová - Považská Bystrica - kraj Trenčiansky
„Umenie napredovať spočíva v tom, že začneme.“
Mark Twain
Nájsť samého seba, svoju sebahodnotu, objaviť dary, ktoré v sebe nosíme, podať si ruku s odvahou,
uvoľniť v sebe radosť zo života, získať vnútornú slobodu… jednoducho začať naplno ŽIŤ!
Som šťastná a vďačná, že aj ja môžem touto jednoduchou a pritom veľmi účinnou metódou
Životných máp pomáhať tým, ktorí hľadajú svoje skutočné šťastie.
Teším sa na Vás…
(učiteľka na strednej škole, základnej škole, v škôlke, absolventka školy aromaterapie,)
Lektor Kategorie: Předškoláci, Životní mapa pro dospělé
Trnavský kraj
Žilinský kraj
Janka Rariková - Žilinský kraj
Šťastné a spokojné dieťa je vlastne šťastná a spokojná rodina.
MÁME PRÁVO ŽIŤ ŽIVOT, AKÝ SI PRAJEME – V LÁSKE A ŠŤASTÍ.
Táto metóda to umožňuje a ja mám skvelý pocit, že môžem k tomu prispieť.
Lektor Kops Method® Kategorie: Předškoláci, Školáci do 12ti let, Školáci 12+, Životní mapa pro dospělé